Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

at en gang var dol en stor del av livet mitt. Den gang jeg hadde små barn som var mye syke var faktisk DOL den eneste kontakten jeg hadde med omverden enkelte dager. Så rart å tenke på hvordan ting forandrer seg i løpet av årene.

Fra å være daglig på dol til å være innom her 2-3 ganger i året.

Jeg husker fortsatt de første årene på dol. Så utrolig koselig vi hadde det her inne. Chattet på småprat, utveklset mailadresser og hjemmesider. Skrev innlegg å koste oss sammen :)

Med et smil tenker jeg på Svane, Tjorven, Marit, Mrxx, Poetica, Flisa, flisgubben, Amiga,Anki, ShowShow, Lillelurven,Gemini, Leetah,tonie,wulfi, Lillemus,Spenning,han med rosen i kjeften ;) o.s.v Flere av disse har satt varige spor hos meg. Noen av disse har jeg fortsatt kontakt med :)

Og noen av disse har jeg hatt gleden av å treffe i RL også. Flisa og flisgubben har jeg truffet og vært på besøk hos. ShowShow har jeg truffet 2 ganger, en gang i Oslo og i vinter var hun hjemme på besøk hos meg :) I høst skal jeg besøke Svane. Og Anki har jeg også daglig kontakt med. Lillelurven har jeg også truffet flere ganger.Spenning har jeg også truffet.

Husker de dol historiene som ble laget, eksisterer de fortsatt?

Det er egentlig veldig koselig å tenke tilbake på disse årene. Den gang forumet ikke var så stort og at man hadde rimelig oversikt over mange. Den gang Dr. Anker plutselig kunne logge seg på småprat å sakke med oss brukere :D

Noen ganger tar jeg meg i å tenke på dere. Lure på hvor dere er i livet nå og hvordan dere har det. Hva det styrer med o.s.v.

Det er nå i alle fall 4 år siden jeg var veldig aktiv på DOL. Men må innrømme at jeg av og til savner det. Så jeg sniker meg inn å leser noen innlegg av og til. Men forumet er blitt veldig stort å vanskelig å finne igjen for meg "kjente nick" men jeg ser at det er noen igjen her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke ferdig med innlegget, trykket på feil knapp. Men da sier jeg meg ferdig med det og så legger jeg heller mailadressen min inn her :

[email protected]

fjern prikkene etter @

I tilefelle noen av dere ønsker å kontakte meg :)Hadde vært veldig koselig i alle fall.

Skrevet

Hei sola mi:-)

Lenge siden jeg har sett deg her nå.

Koselig å se deg igjen:-)

Gjest gammer`n1
Skrevet

Jeg tror faktisk dol er en stor del av livet ditt også.

Skrevet

so?

Skrevet

Jeg husker deg veldig godt. Da var jeg (du også?) mest på småbarnforumet Og tiden da vi chatta med Dr. Anker var spesiell.

Det er morsomt å se nicket ditt igjen, og det er godt å lese at alt står bra til med en gammel doler. Du burde nok skru opp frekvensen litt igjen. :o)

Vennlig hilsen

Skrevet

Jeg husker deg veldig godt. Da var jeg (du også?) mest på småbarnforumet Og tiden da vi chatta med Dr. Anker var spesiell.

Det er morsomt å se nicket ditt igjen, og det er godt å lese at alt står bra til med en gammel doler. Du burde nok skru opp frekvensen litt igjen. :o)

Vennlig hilsen

Jeg husker ikke nicket ditt *rødme* Men ja jeg var en del på småbarnsforum, men ikke bare der :)

Kommer nok aldri til å skru opp frekvensen igjen :) Men stikker nok innom av og til i alle fall :)

Skrevet

Takk det samme til deg kjære mrxx :D

Skrevet

Jeg venter på at du skal fortelle om nye huset ditt! .)

Skrevet

Jeg venter på at du skal fortelle om nye huset ditt! .)

lol det må jeg nok gjøre på mail da :o) Blir litt vel mye privat informasjon. Men kan sende deg mail med bilder om du vil ;) Ferdig er vi ikke, men håper å få flytte inn i september.

Skrevet

lol det må jeg nok gjøre på mail da :o) Blir litt vel mye privat informasjon. Men kan sende deg mail med bilder om du vil ;) Ferdig er vi ikke, men håper å få flytte inn i september.

jatakk :) [email protected]

Skrevet

De gode gamle dagene med småprat ja... *mimre* :-)

Skrevet

De gode gamle dagene med småprat ja... *mimre* :-)

Ja, og noen lå igjen "på hylla" om de glemte å logge av. Jeg drømte om Småprat den gangen jeg....

Skrevet

Har du fulgt med såpass, så er det nok endel av ditt også:-)

Skrevet

Ja, og noen lå igjen "på hylla" om de glemte å logge av. Jeg drømte om Småprat den gangen jeg....

I den tiden vi samlet oss til frokost rundt kjøkkenbordet til flisa :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...