Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg ikke burde ta sorgen på forskudd, men i dag er jeg på dag 28 av syklusen. 13 dager siden eggløsningen, og 0 dager til en graviditetstest kan være positiv (ifølge Min side på Babyverden).

Jeg er jo kjempespent, og tok en CB da jeg sto opp i dag. Kun en strek. Samme resultat som på stripsen.

Huff og huff. Vet det er tidlig ennå. Forventer å få mensen i morgen eller torsdag. Jeg vil ikke at den skal komme!

Måtte bare dele dette med noen. Samboeren min er positiv og tror det er noe. Men jeg er ikke så sikker lenger. Kjenner at magen "jobber", men det er godt mulig det er menssmerter som er på vei.

Jeg gråter inni meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239594-jeg-gr%C3%A5ter-inni-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veit at det er trist når det ikkje blir klaff, men dokke har jo nesten ikkje fått sett i gang skikkeleg med prøvinga??! Det er berre 20 % eller noko sånt som vert gravide i løpet av 1-2 pp! Stå på vidare du! Kjempebra at du har ein sambuar som er positiv til "prosjektet" dokke har ;)

Ps! Det er no fleire her inne som har skrive om at dei har hatt negativ test ved IKM, men har vore gravide likavel...

Huff ja, det er faktisk aller første forsøk. Så jeg burde så absolutt ikke miste håpet om det ikke går på første forsøk.

Takk for all støtte :)

Bedre lykke neste gang! Men som andre sier, det kan også hende graviditetstesten viser positivt om noen dager.

Husk at etter p-pilleslutt kan det ta noen måneder før kroppen er tilbake i vanlig gjenge.

Bedre lykke neste gang! Men som andre sier, det kan også hende graviditetstesten viser positivt om noen dager.

Husk at etter p-pilleslutt kan det ta noen måneder før kroppen er tilbake i vanlig gjenge.

Kjærlighetsbarnet kjem nok det! Berre ikkje så fort som dokke håper!

Dokke har 1 pp etter at du har slutta på pillen (visst eg ikkje tar heilt feil no)- berre av den grunn kan mensen vere sein. Det _kan_ ta litt tid før kroppen kjem inn i rytmen etter p-pille slutt. Det kan også hende mensen uteblir berre fordi du tenker så masse på det.

Det virker som du stresser veldig mykje alt etter eit forsøk- dokke må prøve å belage dokke på at det kan ta opp mot eit halvt år vertfall. Eller kanskje dokke er kjempeheldig og blir gravide neste mnd!! (Men då er dokke altså heldig-det tar som regel tid å bli gravid! Går det opp mot eit år kan du heller begynne å bli nervøs).

Eg skjønner godt den skuffelsen, men eg seier også samtidig at du må prøve å belage deg på at dette prosjektet kan ta litt tid (desverre...). Men, igjen, kanskje dokke er det heldige paret som blir gravid etter 2 mnd!! :)

Annonse

Kjærlighetsbarnet kjem nok det! Berre ikkje så fort som dokke håper!

Dokke har 1 pp etter at du har slutta på pillen (visst eg ikkje tar heilt feil no)- berre av den grunn kan mensen vere sein. Det _kan_ ta litt tid før kroppen kjem inn i rytmen etter p-pille slutt. Det kan også hende mensen uteblir berre fordi du tenker så masse på det.

Det virker som du stresser veldig mykje alt etter eit forsøk- dokke må prøve å belage dokke på at det kan ta opp mot eit halvt år vertfall. Eller kanskje dokke er kjempeheldig og blir gravide neste mnd!! (Men då er dokke altså heldig-det tar som regel tid å bli gravid! Går det opp mot eit år kan du heller begynne å bli nervøs).

Eg skjønner godt den skuffelsen, men eg seier også samtidig at du må prøve å belage deg på at dette prosjektet kan ta litt tid (desverre...). Men, igjen, kanskje dokke er det heldige paret som blir gravid etter 2 mnd!! :)

Sorry, dette innlegget kom på feil plass....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...