Gemini Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Litt forandring i planene, vi vil til Sverige, og tenker å overnatte i campinghytter/stugor, evt. bed&breakfast. Men HVILKEN campingplass på nevnte strekning vil du anbefale, hvis du har noen erfaring fra området? Evt. fraråde, hvis det er negative erfaringer. 0 Siter
Gjest god tur Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Hold dere langt unna Dyne / Dyna camping. I Tanumsstrand/Gräbbestad er det kjempefint ! Lysekil er en kjempefin by, men jeg har ikke registrert om det er campingplass der .... 0 Siter
mettewa Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Vi har kjørt den strekningen i dag, og det var utrolig mange campingplasser der. Men, på samtlige av de jeg så sto det skilt med "fullt". Så om dere skal dra i nærmeste fremtid, kan det nok være lurt å forsøke seg på en forhåndsbestilling. 0 Siter
Gemini Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Vi har kjørt den strekningen i dag, og det var utrolig mange campingplasser der. Men, på samtlige av de jeg så sto det skilt med "fullt". Så om dere skal dra i nærmeste fremtid, kan det nok være lurt å forsøke seg på en forhåndsbestilling. Takk for innspill! :-) Vi tok en dagstur i dag istedet, ikke ned til Lysekil, men til et annet sted på den strekningen. Vi hadde sjekket på nett og telefon på forhånd, og fant ut akkurat det, at det var fullt over alt. Vi kunne nok funnet "en stuga" til utleie et eller annet sted, i alle fall om vi hadde villet dra litt inn i landet, ikke bare ligge langs kysten. Men men, det ble en fin tur som det ble uansett :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.