Gjest ingen fatburner, jeg nei Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 I sommer har jeg drevet intensivt gravearbeid i hagen og intensivt studiearbeid når jeg er inne. Det har vært så varmt at jeg ikke har orket spise stort, havregrøt til sein frokost, og en sein middag. Drukket mye - vann, solbærsaft og kaffe. Fortrøstningsfullt klatret jeg opp på badevekten og håpet på resultater, selv om det ikke føles som om jeg har mistet særlig mye vekt. Og det har jeg absolutt ikke! Jeg står på stedet hvil tross både intellektuelt og fysisk arbeid langt ut over det jeg driver med resten av året. Så nå er jeg skuffet! Er det noen her inne som kan si meg hvorfor jeg ikke går ned i vekt på tross av økt aktivitet og mindre mat? Jeg er 20 kilo overvektig, og hadde håpet denne sommeren i hvert fall skulle vise litt nedgang?... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Kroppen din er sikkert i sparebluss når du spiser så lite og jobber så hardt. Du bør spise 5-6 små måltider fordelt utover dagen når du er så fysisk aktiv. Tenk på kroppen som en bil som må ha bensin for å holde forbrenningen i gang. Det er bra at du drikker mye! Stå på! 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Det kan være noe av dette: Med mye gravearbeid har du nok lagt på deg muskler, som veier mer enn fett. Bruk målebånd. Når du spiser for lite, går forbrenningen på sparebluss, og forbrenner mer. Du MÅ spise. Kaffe binder vann i kroppen. Saft innholder også kalorier. 0 Siter
petter smart Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Du bør ikke spise sen middag. Jo tidligere på dagen du spiser jo mer tar du av (evt jo mindre legger du på deg). Du bør også spise mange måltider. Ta gjerne litt frukt og grønnsaker mellom hovdmåltidene. Videre må du ikke se blindt på vekta. Ved å gjøre fysisk arbeid vil du få mer muskelmasse. Se heller på fettprosenten (og evt størrelsen på klærne). 0 Siter
Gjest EdVed Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Du bedriver nok for lite intellektuelt arbeid. Les mer, så går vekta ned. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.