Gå til innhold

På jakt etter venner....Men ender opp i forelskelse

Anbefalte innlegg

Gjest vilhavenninner
Skrevet

Gjerne ikke noe problem for folk flest...

Men jeg er gift. Som ektepar har vi ingen vennepar, og han har heller ingen egne venner. Han savner det ikke heller på samme måten som meg.

Jeg finner stort sett bare tonen med gutter, untatt noen få unntak.

Slik skjer det: Vi har det veldig kjekt sammen, jeg og den nye vennen, og jeg føler ingen dragning, annet enn at jeg er glad for å finne en venn som matcher og at vi er opptatt av de samme tingene. Vi ler sammen og er aktive. Etterhvert (som regel etter fem, seks måneder) dukker det opp så mange positive sider med gutten/mannen, at jeg faller hardt og dypt. Og da må jeg trekke meg tilbake...! Dette er grusomt vondt ettersom jeg da føler meg så tom og forlatt etterpå. Jeg klarer heller ikke være sammen med denne vennen og late som ingenting, og håpe at forelskelsen går over.

Nå er dette tredje gangen det skjer! Og det er helt supre karer og jeg savner dem så klart. Jeg skulle ønske det fantes en knapp som styrte følelseslivet.

Om jeg er lykkelig i ekteskapet? Det finnes vel knapt mer perfekt mann, han er verdens snilleste. Gnisten er der nok ikke, men jeg orker ikke å miste ham. Har ikke lyst til å bytte ham ut!

Løsningen for oss hadde vært at vi fant oss vennepar....Men det er ikke lett! Minuset med den perfekte ektemannen min er at han ikke savner selskaplighet og sosial omgang. Han trvise med meg, seg selv og har det veldig bra.

Livet er jammen en jobb!

Skulle ønske jeg hadde tre-fire venninner i stedet for! De jeg har, er skjønne, men single og ikke i nærheten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg har ingen råd til deg.

Men du kan jo se "When Harry met Sally" på TV i kveld.

Gjest vilhavenninner
Skrevet

Tja, jeg har ingen råd til deg.

Men du kan jo se "When Harry met Sally" på TV i kveld.

Det kan jeg jo... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...