Gjest Dårlig husmor;) Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hei! Trenger et lite tips ang vask av toalett. I toalettet vårt er det nemlig noen loddrette, gule streker. Og jeg får de nesten ikke vekk. Etter å ha skurt og skurt med dobørsten og tilsatt div vaskemiddel, lykkes jeg å få de bort. men et par dager senere dukker de opp igjen. Jeg blir gal! Har ikke tid til å skrubbe toalettet hver dag heller! (eller er det vanlig å gjøre det?) Hva og hvordan kan jeg få de ekle stripene til å forsvinne?! 0 Siter
asterix Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Kommer de selv om du har wc-blokk i toalettet? 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Sånne får vi også, men de forsvinner med toalettrens. 0 Siter
Lucretia Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Kommer de selv om du har wc-blokk i toalettet? Ja... iallefall hos meg. jeg får også sånne. grr. 0 Siter
asterix Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Ja... iallefall hos meg. jeg får også sånne. grr. Hvis man har mye kalk i vannet kommer de uansett, der vi bodde før var det helt ekstremt(måtte bruke hammer og meisel på et ca cm tykt lag nederst i toalettet da vi flyttet inn der), men wc-blokk kan hjelpe om det ikke er så mye. Det er også viktig å passe på at toalettet ikke står å renner litt vann hele tiden for da kommer slike kalkavleiringer kjempefort. Om det gjør det må du justere mekanismen inne i vanntanken. 0 Siter
Gjest neve Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Så på et program på TV en gang at man skulle helle en flaske Cola ned i do og la det være der over natten for å fjerne kalkavleiringer. Vet ikke om det er det dere har, men det kan jo prøves:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.