Gå til innhold

Toalettvask

Gjest Dårlig husmor;)

Anbefalte innlegg

Gjest Dårlig husmor;)
Skrevet

Hei!

Trenger et lite tips ang vask av toalett. I toalettet vårt er det nemlig noen loddrette, gule streker. Og jeg får de nesten ikke vekk. Etter å ha skurt og skurt med dobørsten og tilsatt div vaskemiddel, lykkes jeg å få de bort. men et par dager senere dukker de opp igjen. Jeg blir gal! Har ikke tid til å skrubbe toalettet hver dag heller! (eller er det vanlig å gjøre det?) Hva og hvordan kan jeg få de ekle stripene til å forsvinne?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer de selv om du har wc-blokk i toalettet?

Skrevet

Sånne får vi også, men de forsvinner med toalettrens.

Skrevet

Kommer de selv om du har wc-blokk i toalettet?

Ja... iallefall hos meg. jeg får også sånne. grr.

Skrevet

Ja... iallefall hos meg. jeg får også sånne. grr.

Hvis man har mye kalk i vannet kommer de uansett, der vi bodde før var det helt ekstremt(måtte bruke hammer og meisel på et ca cm tykt lag nederst i toalettet da vi flyttet inn der), men wc-blokk kan hjelpe om det ikke er så mye.

Det er også viktig å passe på at toalettet ikke står å renner litt vann hele tiden for da kommer slike kalkavleiringer kjempefort. Om det gjør det må du justere mekanismen inne i vanntanken.

Skrevet

Så på et program på TV en gang at man skulle helle en flaske Cola ned i do og la det være der over natten for å fjerne kalkavleiringer. Vet ikke om det er det dere har, men det kan jo prøves:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...