Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Joo, jeg faller som faen =p Mitt forrige ligg var en musiker fra et lokalt band, og han måtte jeg ha kun pga at han var så jævlig digg når han stod på scena =p

Men jeg _nekter_ å tro at du har alt det andre på listen! (Og jo, jeg har vriene foreldre)

"* Er trofast"

Jeg er utrolig trofast.

"* Lyver aldri"

Jeg lyver ikke. I så fall er løgnen så hvit at det ikke regnes.

"* Gir meg komplimenter ofte"

Komplimenter er jeg god til.

"* Er sterk og muskuløs"

Du hadde nok likt meg bedre for fem år sia. Da var jeg stor og sterk.

Men jeg er fortsatt ingen pingle, dog 10+ kilo lettere enn den gang.

"* Elsker sex like mye som meg"

Det skulle ikke forundre meg om jeg til og med elsker det høyere enn deg. Jeg er utrolig glad i sex. Men det er vel ingen bombe, og de fleste normale folk er vel det.

"* Får meg til å le"

Jeg er god til å få folk til å le. Men det er uvisst om de ler av meg eller med meg.

"* Vil ha barn med meg"

Åh, ja!

Nei, jeg er nok ikke riktig der ennå. Men med den rette hadde jeg ikke hatt ungeangst. Med en som ikke er rett vil jeg ha fullstendig ungefnatt.

"* Viser hele verden at det bare er meg han vil ha"

Det sier seg selv.

"* Synger og spiller gitar"

Der ryker jeg, altså. Jeg har riktignok sunget karoke en gang, men det var så ille at sangen ble stoppa før den var ferdig og jeg og to kompiser ble kasta ut.

"* Er ferdig med tidligere forhold"

Det er jeg.

"* Kommer godt overens med foreldrene mine, og jeg med hans"

Tja ...

"* Finnes ikke"

Jeg er ikke Skybert, og finnes i aller høyeste grad.

Men jeg vil tro det er en del andre punkter som også må klaffe, og skal jeg være helt ærlig tror jeg ikke jeg er din type. Jeg er ikke rough nok. :)

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

11

• ShitDiddelyDo

11

• org

6

• Sofline

5

"* Er trofast"

Jeg er utrolig trofast.

"* Lyver aldri"

"* Er sterk og muskuløs"

Det skulle ikke forundre meg om jeg til og med elsker det høyere enn deg. Jeg er utrolig glad i sex. Men det er vel ingen bombe, og de fleste normale folk er vel det.

"* Får meg til å le"

Jeg er god til å få folk til å le. Men det er uvisst om de ler av meg eller med meg.

"* Vil ha barn med meg"

Åh, ja!

Nei, jeg er nok ikke riktig der ennå. Men med den rette hadde jeg ikke hatt ungeangst. Med en som ikke er rett vil jeg ha fullstendig ungefnatt.

Det sier seg selv.

Der ryker jeg, altså. Jeg har riktignok sunget karoke en gang, men det var så ille at sangen ble stoppa før den var ferdig og jeg og to kompiser ble kasta ut.

Det er jeg.

Tja ...

"* Finnes ikke"

Men jeg vil tro det er en del andre punkter som også må klaffe, og skal jeg være helt ærlig tror jeg ikke jeg er din type. Jeg er ikke rough nok. :)

"Jeg er ikke rough nok."

Er du ikke rough nok? Og jeg som alltid har sett på deg som den rougheste doleren. :-)

"* Er trofast"

Jeg er utrolig trofast.

"* Lyver aldri"

"* Er sterk og muskuløs"

"* Får meg til å le"

"* Vil ha barn med meg"

Åh, ja!

Det sier seg selv.

Det er jeg.

Tja ...

"* Finnes ikke"

Hvis du har tatoveringer og piercing i kjelleren og hevder du kan matche meg i sexlyst, så tror jeg du er rough nok. Jeg VIL jo egentlig ikke ha disse som lyver og bedrar da, vettu.

Men når menn forteller meg at de er trofaste, gir komplimenter, er ærlige osv.. åh, jeg blir så oppgitt. De FINNES ikke. (Bortsett fra sånne tøffelhelter med strikkagenser med elg på da) Kanskje dere tror dere kommer til å være sånn da dere er single og møter en jente dere liker, men gi det noen måneder...

ShitDiddelyDo

Hvis du har tatoveringer og piercing i kjelleren og hevder du kan matche meg i sexlyst, så tror jeg du er rough nok. Jeg VIL jo egentlig ikke ha disse som lyver og bedrar da, vettu.

Men når menn forteller meg at de er trofaste, gir komplimenter, er ærlige osv.. åh, jeg blir så oppgitt. De FINNES ikke. (Bortsett fra sånne tøffelhelter med strikkagenser med elg på da) Kanskje dere tror dere kommer til å være sånn da dere er single og møter en jente dere liker, men gi det noen måneder...

Jeg er til og med trofast mot elskerinner, selv om jeg ikke må det. Kunne ikke falle meg inn å feie over andre hvis jeg har noen jeg liker.

Og jeg har ikke strikkegenser med elg. :)

Jeg har løyet til damer. Men det er i situasjoner hvor jeg har jobbet med å komme meg ut av forholdet. Og løgnene har vært av typen at jeg gjør noe jeg ikke gjør for å slippe å møte dem.

Annonse

Solsikkefrø

Må bare si til deg og dere andre som har skrevt innlegg, at dere er HELDIGE! Min samboer forteller meg hver dag at han elsker meg, og er en skikkelig kpsegutt, men thats it! ellers bor jeg nå her med en liten baby på 3 mnd, og en stor baby på 21 år som skal i militæret om 12 mnd... Hos oss er grensen mellom det å klare å gå på do selv og det å fortsatt bli tørket i rompa av noen andre svært kort! (skjønner?)

Gjest Kitty Cat 82

Jeg har også verdens herligste!

Han gjør sitt beste for å lære meg å være ryddig (jeg er et rotehode! oppvasken taes i skippertak...) Men han klager ikke på meg, jeg er den jeg er!

Siden han er sykemeldt er det han som setter på vaskemaskinen og henger opp klær (jeg tror han har forstått syklusen: vaske-hengeopp-brette sammen :-)

Han sørger for at vi alltid har toalettpapir, melk og brød etc. (jeg står for middagen).

Han gjør stadig små gester som sier meg at han er glad i meg, i tillegg til å si det til meg da!

Han er ikke så romantisk, men han er verdens beste! Flyttet etter meg når jeg dro til en annen by for å studere. Langt fra venner og familie, for min skyld!

Og så er han helt super når det gjelder små barn (stjerne i taket!! Har ikke barn enda, men han vil bli en flott pappa!).

"Skryte skryte og gå til sengs og drømme om mannen i mitt liv!"

Solsikkefrø

Må bare si til deg og dere andre som har skrevt innlegg, at dere er HELDIGE! Min samboer forteller meg hver dag at han elsker meg, og er en skikkelig kpsegutt, men thats it! ellers bor jeg nå her med en liten baby på 3 mnd, og en stor baby på 21 år som skal i militæret om 12 mnd... Hos oss er grensen mellom det å klare å gå på do selv og det å fortsatt bli tørket i rompa av noen andre svært kort! (skjønner?)

Må tilføre en rettelse, det skulle stå kosegutt ( at han er kosegutt) og at han drar om 3 uker og blir borte 12 mnd i militæret! sånn... *phew*

Jeg har lyst til å være med i denne tråden, selv om sambo og jeg skal flytte fra hverandre nå. Han fortjener litt skryt :)

Når jeg ble gravid ut av det blå (vi er ganske unge), så sa han bare: "Og hva skal vi kalle barnet?".

Han tar oppvasken og klesvasken.

Han handler gjerne mat og lager som oftest middag om vi skal ha noe enkelt.

Han er en veldig god far.

Når jeg setter med ned for å slappe av, så henter han alltid drikke til meg.

Han sier noe hyggelig til meg hver eneste dag.

Gjest Shira12

Hm kanskje jeg skal nytte sjangsen til og skryte jeg også nå.

Han har stilt 100% opp for meg og guttungen etter at jeg ble syk. Følger meg på sykehuset, sitter med meg, og gir av hele seg!

Han leverer og henter guttungen i barnehagen, i tillegg må han ofte lage middagen selv når han kommer hjem.

Han har bygget hus til oss.

Han viser med hele seg at han setter pris på meg. Selv om kroppen min er syk, så er det ikke tvil om at han liker den :o)

Han hjelper til i huset.

Han får meg til og le!

Han fortjener enn gullmedalje da jeg tok en stor operasjon her for en stund siden, han gjorde ALT for meg! Jeg vet ikke om jeg selv hadde klart og gitt så mye av meg selv, om det var omvendt.

Vi har våre feider, såklart, men skal jeg ikke ta med nå, nå er bare skryt! :o)

Jeg er til og med trofast mot elskerinner, selv om jeg ikke må det. Kunne ikke falle meg inn å feie over andre hvis jeg har noen jeg liker.

Og jeg har ikke strikkegenser med elg. :)

Jeg har løyet til damer. Men det er i situasjoner hvor jeg har jobbet med å komme meg ut av forholdet. Og løgnene har vært av typen at jeg gjør noe jeg ikke gjør for å slippe å møte dem.

Jøss. Vel, hvis du noen gang trenger en elskerinne, så... vet du hvor du finner meg *blunke forførende*

Annonse

Jeg har lyst til å være med i denne tråden, selv om sambo og jeg skal flytte fra hverandre nå. Han fortjener litt skryt :)

Når jeg ble gravid ut av det blå (vi er ganske unge), så sa han bare: "Og hva skal vi kalle barnet?".

Han tar oppvasken og klesvasken.

Han handler gjerne mat og lager som oftest middag om vi skal ha noe enkelt.

Han er en veldig god far.

Når jeg setter med ned for å slappe av, så henter han alltid drikke til meg.

Han sier noe hyggelig til meg hver eneste dag.

Skal dere flytte fra hverandre....? =(

Han finnes.

Men han er gift... med meg. :-)

Men det finnes en for deg også, vet du, en uten strikkagenser og elg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...