Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så synd!

Jeg synes kanskje at dere har noe sammen - foruten barnet - det er verdt å kjempe for. Det høres ut som dere er glade i hverandre.

Vi er glade i hverandre og det har definitivt vært verdt å kjempe for. Det har vi også gjort.

Men nå er vi slitne begge to. Og det er en lettelse å kunne slutte å kjempe.

Hva som skjer i framtiden vet jeg ingenting om. Vi får se.

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

11

• ShitDiddelyDo

11

• org

6

• Sofline

5

Uff, nå ble jeg lei meg. Jeg hadde inntrykk av at dere var av typen rock solid. Håper det går greit med deg?

Ja... Vi trodde det på mange vis vi også. Og vi er ikke miserable sammen, bare ikke lykkelig.

Kanskje om vi begge får sjansen til å vokse litt på hver vår kant... Vi får se :)

Takk for medfølelsen. Jeg har det egentlig ganske fint nå, dette føles veldig riktig for meg. Klem :)

Gjest Persille

Hvis du har tatoveringer og piercing i kjelleren og hevder du kan matche meg i sexlyst, så tror jeg du er rough nok. Jeg VIL jo egentlig ikke ha disse som lyver og bedrar da, vettu.

Men når menn forteller meg at de er trofaste, gir komplimenter, er ærlige osv.. åh, jeg blir så oppgitt. De FINNES ikke. (Bortsett fra sånne tøffelhelter med strikkagenser med elg på da) Kanskje dere tror dere kommer til å være sånn da dere er single og møter en jente dere liker, men gi det noen måneder...

"Men når menn forteller meg at de er trofaste, gir komplimenter, er ærlige osv.. åh, jeg blir så oppgitt. De FINNES ikke."

Vi var ute i går, og traff noen hyggelige menn/gutter vi ble sittende og prate med, og kom inn på dette temaet etter en stund.

Den ene uttaler at det bare er umodne menn som gjør sånt, at om man elsker sin kjære osv - du skjønner tegningen.

Så forteller han at han har kjæreste, skal gifte seg i august, hun har to barn fra før, etc.

Fortsatt alt vel, han er hyggelig, vi har bare pratet fordi vi satt ved siden av hverandre (les hans "gjeng" og min, ikke bare han og meg).

Så blir det sent, vi skal gå hjem - og han inviterer min venninde (som er forlovet) ut. Hun vil ikke, han legger aksjer som en helt - og har tydeligvis glemt hele talen han holdt noen timer tidliere...

Og han var ikke full en gang...

Så - jeg er enig med deg :)

"Men når menn forteller meg at de er trofaste, gir komplimenter, er ærlige osv.. åh, jeg blir så oppgitt. De FINNES ikke."

Vi var ute i går, og traff noen hyggelige menn/gutter vi ble sittende og prate med, og kom inn på dette temaet etter en stund.

Den ene uttaler at det bare er umodne menn som gjør sånt, at om man elsker sin kjære osv - du skjønner tegningen.

Så forteller han at han har kjæreste, skal gifte seg i august, hun har to barn fra før, etc.

Fortsatt alt vel, han er hyggelig, vi har bare pratet fordi vi satt ved siden av hverandre (les hans "gjeng" og min, ikke bare han og meg).

Så blir det sent, vi skal gå hjem - og han inviterer min venninde (som er forlovet) ut. Hun vil ikke, han legger aksjer som en helt - og har tydeligvis glemt hele talen han holdt noen timer tidliere...

Og han var ikke full en gang...

Så - jeg er enig med deg :)

Åh, dette er så _akkurat_ hva jeg mener!!

Alle kommer jo med den jævla preknen i starten, men til syvende og sist ser de ikke lenger enn til nærmeste knull.

Annonse

Og jeg har erfaringer med damer. Gifte damer. Samboende damer.

Men jeg bruker ikke det mot damer generelt.

Dere generaliserer for mye. Møter idioter og bruker det mot resten av oss.

Pøh. Etter akkurat det du sier der har jeg gitt mange nok sjansen til å ha statestikken på min side hvertfall.

ShitDiddelyDo

Pøh. Etter akkurat det du sier der har jeg gitt mange nok sjansen til å ha statestikken på min side hvertfall.

Statistikken er nesten på din side. En stor undersøkelse (som jeg ikke finner igjen, men som tidliger ble diskutert her) viser at rett over tretti prosent av mannfolka er utro, og at rundt førti prosent av kvinnfolka er det.

Men selv om disse tallene er stygge, viser det tross alt at flertallet av oss ikke er utro.

Du sier selv at du tiltrekkes av bad boys. Jeg vil tro det er derfor du ofte går på en smell.

Selv har jeg rota meg borti ustabile kvinnfolk. Det er derfor jeg ofte går på en smell. :) Ikke fordi kvinner generelt er bitcher. Selv om jeg for hver eneste gang jeg roter meg borti noen forstår enda bedre hvorfor jeg trives så godt singel. :)

Annonse

Gjest god sommer:)

Statistikken er nesten på din side. En stor undersøkelse (som jeg ikke finner igjen, men som tidliger ble diskutert her) viser at rett over tretti prosent av mannfolka er utro, og at rundt førti prosent av kvinnfolka er det.

Men selv om disse tallene er stygge, viser det tross alt at flertallet av oss ikke er utro.

Du sier selv at du tiltrekkes av bad boys. Jeg vil tro det er derfor du ofte går på en smell.

Selv har jeg rota meg borti ustabile kvinnfolk. Det er derfor jeg ofte går på en smell. :) Ikke fordi kvinner generelt er bitcher. Selv om jeg for hver eneste gang jeg roter meg borti noen forstår enda bedre hvorfor jeg trives så godt singel. :)

samme har jeg hørt,ja at 1 av 3 er utroe.det er nok mye skjult utroskap,da ja..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...