Gjest Bihula Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 er det gyldig nok grunn til å være borte fra jobben?Jeg har ei dundrende hodepine, men.....Det virker litt pinglete fordi det BARE er bihulene..... 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har sett hvor vondt bihulebetennelse kan være, så jeg synes det er god nok grunn. 0 Siter
fresja Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jeg er ikke den som har sykefravær hvert år. For en del år siden var jeg hjemme med kjempevondt i bihulene. Jeg finner det nesten håpløst å jobbe når hode ikke fungerer. Tabletter gjorde bare smerten noe lettere for et par timer. 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jeg har sett hvor vondt bihulebetennelse kan være, så jeg synes det er god nok grunn. Og jeg har kronisk bihulebetendelse....DET ER VONDT,,,tro meg, en soleklar grunn til og være hjemme fra jobb.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.