Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest husmaleren
Skrevet

Hvordan få vekk prikker med husmaling på bilen min???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen malinger (fysiske) kan fjernes med det oppløsningsmiddelet som var i malingen. Andre kan ikke fjernes, og da må du skrape, kanskje best å overlate det til noen som kan bil.

Skrevet

Prøv med matolje (!).

Det fjerner iallefall maling fra hendene like lett som white sprit.

Skrevet

Noen malinger (fysiske) kan fjernes med det oppløsningsmiddelet som var i malingen. Andre kan ikke fjernes, og da må du skrape, kanskje best å overlate det til noen som kan bil.

Dette hendte meg en gang jeg var innlagt på sykehus. Da jeg skulle reise hjem, fant jeg bilen min lekkert dandert - full av lysegrønne malingsprikker! De pusset nemlig opp et tilbygg til sykehuset.

Malermesteren, en riktig så kjekk handyman, var oppriktig lei seg, stakkar. Han insisterte på å la meg kjøre hjem i hans glis av en Volvo V70, mens han tok min bil med seg hjem for polering :-)

Han _polerte_ altså bort disse flekkene. Dagen etter byttet vi biler, og jeg fikk min bil glinsende ren tilbake!

Handymannen var forøvrig dessverre godt gift.... :-)

Skrevet

Dette hendte meg en gang jeg var innlagt på sykehus. Da jeg skulle reise hjem, fant jeg bilen min lekkert dandert - full av lysegrønne malingsprikker! De pusset nemlig opp et tilbygg til sykehuset.

Malermesteren, en riktig så kjekk handyman, var oppriktig lei seg, stakkar. Han insisterte på å la meg kjøre hjem i hans glis av en Volvo V70, mens han tok min bil med seg hjem for polering :-)

Han _polerte_ altså bort disse flekkene. Dagen etter byttet vi biler, og jeg fikk min bil glinsende ren tilbake!

Handymannen var forøvrig dessverre godt gift.... :-)

Der var du heldig. Det finnes heldigvis også gentlemen tilbake. :-) Synd for deg han var gift.

Skrevet

Der var du heldig. Det finnes heldigvis også gentlemen tilbake. :-) Synd for deg han var gift.

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...