Gjest husmaleren Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Hvordan få vekk prikker med husmaling på bilen min??? 0 Siter
Sofline Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Noen malinger (fysiske) kan fjernes med det oppløsningsmiddelet som var i malingen. Andre kan ikke fjernes, og da må du skrape, kanskje best å overlate det til noen som kan bil. 0 Siter
org Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Prøv med matolje (!). Det fjerner iallefall maling fra hendene like lett som white sprit. 0 Siter
bouenas Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Noen malinger (fysiske) kan fjernes med det oppløsningsmiddelet som var i malingen. Andre kan ikke fjernes, og da må du skrape, kanskje best å overlate det til noen som kan bil. Dette hendte meg en gang jeg var innlagt på sykehus. Da jeg skulle reise hjem, fant jeg bilen min lekkert dandert - full av lysegrønne malingsprikker! De pusset nemlig opp et tilbygg til sykehuset. Malermesteren, en riktig så kjekk handyman, var oppriktig lei seg, stakkar. Han insisterte på å la meg kjøre hjem i hans glis av en Volvo V70, mens han tok min bil med seg hjem for polering :-) Han _polerte_ altså bort disse flekkene. Dagen etter byttet vi biler, og jeg fikk min bil glinsende ren tilbake! Handymannen var forøvrig dessverre godt gift.... :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Dette hendte meg en gang jeg var innlagt på sykehus. Da jeg skulle reise hjem, fant jeg bilen min lekkert dandert - full av lysegrønne malingsprikker! De pusset nemlig opp et tilbygg til sykehuset. Malermesteren, en riktig så kjekk handyman, var oppriktig lei seg, stakkar. Han insisterte på å la meg kjøre hjem i hans glis av en Volvo V70, mens han tok min bil med seg hjem for polering :-) Han _polerte_ altså bort disse flekkene. Dagen etter byttet vi biler, og jeg fikk min bil glinsende ren tilbake! Handymannen var forøvrig dessverre godt gift.... :-) Der var du heldig. Det finnes heldigvis også gentlemen tilbake. :-) Synd for deg han var gift. 0 Siter
bouenas Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Der var du heldig. Det finnes heldigvis også gentlemen tilbake. :-) Synd for deg han var gift. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.