Gå til innhold

20,3 % av bystyret i Oslo er muslimer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad for det. Jeg er også veldig glad for alle forslagene om å prioritere muslimer og innvandrere foran andre i Oslo. Egen 17. maifeiring og egne barnehageplasser for bare dem, ingen andre - har vi allerede hatt forslag om.

Og selvsagt lobbyeringen foran neste kommunevalg. Moskeen lover å kommandere ut hele menigheten til å stemme på enkeltpersoner og partier som gir mest til moskeen i Oslo. Kvinner skal gjetes til stemmelokalene, vel instruert om hva de skal velge. Same procedure as last time, but this time more prepared, and a quite a lot more merry voters.

Egne muslimske sykehjem med helt spesielle tilbud vil komme som en gave til alle unntatt vantro og jøder.

Jeg gleder meg, og regner med 50% ved neste valg, det skal bli moro etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yusuf Gilani (Ap) i kommunestyret i Drammen fikk 302 kryss på sin person i 2003, og den mest kumulerte - etter APs ordførerkandidat.

Slik gjøres det, med de vantros elendige valgframmøte, vi vantro får som fortjent, det er for dårlig disiplin på oss. Blekfete og slappe. De som gidder, de stemmer på ugudelige.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Yusuf Gilani (Ap) i kommunestyret i Drammen fikk 302 kryss på sin person i 2003, og den mest kumulerte - etter APs ordførerkandidat.

Slik gjøres det, med de vantros elendige valgframmøte, vi vantro får som fortjent, det er for dårlig disiplin på oss. Blekfete og slappe. De som gidder, de stemmer på ugudelige.

"det er for dårlig disiplin på oss. Blekfete og slappe."

Snakk for deg sjøl.

Skrevet

"det er for dårlig disiplin på oss. Blekfete og slappe."

Snakk for deg sjøl.

Ikke vet vi vårt eget beste, vi er dumme og blinde for fornuft ovenfra. Vi ser ikke berikelsene vi får, vi ser ikke den vellykkede integreringen og det gaverike mangfoldet som skal gjøre oss rike og trygge.

Anklagene hagler fra alle kanter.

Vi kan ikke annet enn å stemme på partier som er enda dummere og enda verre på alle måter.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke vet vi vårt eget beste, vi er dumme og blinde for fornuft ovenfra. Vi ser ikke berikelsene vi får, vi ser ikke den vellykkede integreringen og det gaverike mangfoldet som skal gjøre oss rike og trygge.

Anklagene hagler fra alle kanter.

Vi kan ikke annet enn å stemme på partier som er enda dummere og enda verre på alle måter.

Men hva er ditt forslag? Skal vi ta fra muslimer stemmeretten?

Skrevet

Nok et "inkluderende" innlegg fra en fanatisk rasehater.

Det finnes masse kristne barnehager, så hva er så galt med på opprette muslimske barnehager?

Du burde registrere deg på antipsykopat.org. Der vil du finne andre likesinnede "speilvendte nazister" og muslimhatere. Din gamle meningsfelle Mr.Kahn holder til der. Nå under nicket Jeffrey Geiger.

Skrevet

Det finnes masse kristne barnehager, så hva er så galt med på opprette muslimske barnehager?

Du burde registrere deg på antipsykopat.org. Der vil du finne andre likesinnede "speilvendte nazister" og muslimhatere. Din gamle meningsfelle Mr.Kahn holder til der. Nå under nicket Jeffrey Geiger.

det som er feil med Muslimske barnehager er jo det at da blir det lite intergrering av barna... er det så ufattelig vanskelig å forstå?

Og hvorfor plumpe ut med dette ordet rasehater? det kan ikke du vite noe om, det heter rasebevisst.

Det er ikke rart at somme reagerer når man merker at innvandrere får mere og mere makt i landet vårt...

Mener du at det er greit at norge om 20 år om ikke mindre følger det muslimske lover?

det er iallefall dit veien går... desverre

Skrevet

det som er feil med Muslimske barnehager er jo det at da blir det lite intergrering av barna... er det så ufattelig vanskelig å forstå?

Og hvorfor plumpe ut med dette ordet rasehater? det kan ikke du vite noe om, det heter rasebevisst.

Det er ikke rart at somme reagerer når man merker at innvandrere får mere og mere makt i landet vårt...

Mener du at det er greit at norge om 20 år om ikke mindre følger det muslimske lover?

det er iallefall dit veien går... desverre

Heter det rasebevisst? Inndeling av mennesker etter raser er pr. definisjon rasisme. Rasebevisst er bare et litt finere ord for det.

Muslimske lover om 20 år? Dette er det rene sludder og pølsevev, men du må jo gjerne tro på det hvis du vil.

petter smart
Skrevet

Når ble muslimer en egen rase?

Det er ikke særlig inkluderende å la muslimene ha sine egne barnehager, egne skoler, egne eldrehjem osv. osv.

Skrevet

Heter det rasebevisst? Inndeling av mennesker etter raser er pr. definisjon rasisme. Rasebevisst er bare et litt finere ord for det.

Muslimske lover om 20 år? Dette er det rene sludder og pølsevev, men du må jo gjerne tro på det hvis du vil.

Jeg har flere ganger blitt kalt rasist her inne, og det vil jeg gjerne ha meg frabedt, bare fordi jeg mener at muslimer (spesielt) ikke har noe i norsk politikk å gjøre.

Vel dog kansje du kan kalle meg en religionrasist, om det er noe som heter? for menneskene generelt har jeg ingenting imot, det er islam og hvordan de praktiserer den som byr meg imot.

Og ærligtalt så må jo jeg få lov til å mene det! Jeg får lov til å mene akkurat det jeg vil. Og ingen skal få prakke på meg noen religion jeg er imot, og ikke skal de få styre et land som ikke er muslimsk.

Enkelt og greit!

Skrevet

Jeg har flere ganger blitt kalt rasist her inne, og det vil jeg gjerne ha meg frabedt, bare fordi jeg mener at muslimer (spesielt) ikke har noe i norsk politikk å gjøre.

Vel dog kansje du kan kalle meg en religionrasist, om det er noe som heter? for menneskene generelt har jeg ingenting imot, det er islam og hvordan de praktiserer den som byr meg imot.

Og ærligtalt så må jo jeg få lov til å mene det! Jeg får lov til å mene akkurat det jeg vil. Og ingen skal få prakke på meg noen religion jeg er imot, og ikke skal de få styre et land som ikke er muslimsk.

Enkelt og greit!

Du må jo selvfølgelig få lov til å mene det, men da bør du også ha en mening på hvordan dette skal unngåes.

Eller mener du enkelt og greit at demokrati og religionsfrihet er noe dritt også....?

Skrevet

Du må jo selvfølgelig få lov til å mene det, men da bør du også ha en mening på hvordan dette skal unngåes.

Eller mener du enkelt og greit at demokrati og religionsfrihet er noe dritt også....?

Nå mener jeg ikke at religionsfrihet er dritt å ikke demokrati heller, selv om man ikke merker så mye av det i norge? *min mening*

Men jeg kan ikke skjønne hvorfor innvandrere skal ha så mye å si i Norge, enkelt og greit! vi hadde ikke fått gått inni partier i andre land hadde vi? Ikke hadde vi hatt stemmerett heller.

At det blir byggt barnehager kunn for innvandrere skorter jo på dette med integrering som vi nordmenn prøver å få til og som innvandrerene nekter på å ville være med på.

Da vil de aldri lære seg det norske samfunnet, de vil alltid være uvitende om norske regler osv. Det sier jo seg selv, da blir de et samfunn inne i samfunnet. Og så mange som de begynner å bli etterhvert så går jo det den gale veien. Jeg vil ikke ha et muslimsk norge!

Skrevet

Og ja det glemte jeg...

De i de kristne barnehagene de snakker norsk, de har foreldre som kan det norske rettssystemet og om kulturen vår osv...

Det blir ikke sånn om det kommer RENE muslimske barnehager, skoler osv

Skrevet

Nå mener jeg ikke at religionsfrihet er dritt å ikke demokrati heller, selv om man ikke merker så mye av det i norge? *min mening*

Men jeg kan ikke skjønne hvorfor innvandrere skal ha så mye å si i Norge, enkelt og greit! vi hadde ikke fått gått inni partier i andre land hadde vi? Ikke hadde vi hatt stemmerett heller.

At det blir byggt barnehager kunn for innvandrere skorter jo på dette med integrering som vi nordmenn prøver å få til og som innvandrerene nekter på å ville være med på.

Da vil de aldri lære seg det norske samfunnet, de vil alltid være uvitende om norske regler osv. Det sier jo seg selv, da blir de et samfunn inne i samfunnet. Og så mange som de begynner å bli etterhvert så går jo det den gale veien. Jeg vil ikke ha et muslimsk norge!

Ja men kjære vene da, de "innvandrerne" som har stemmerett i Norge er jo faktisk nordmenn, ellers så hadde de jo ikke fått stemt.

Så da mener du kanskje at muslimer ikke bør ha stemmerett i Norge?

Og i såtilfelle - hvor ble demokratiet av da?

Eller mener du vi bør forby islam i Norge...?

Og i såtilfelle - hvor ble religionsfriheten av da?

Skrevet

Men hva er ditt forslag? Skal vi ta fra muslimer stemmeretten?

Nei, men det skal bli interessant å se hva en muslimsk enklave i Drammen og Oslo kan føre til.

Skrevet

Det driter jeg i.

Et ubestridelig faktum er at muslimer ikke er en rase.

Rasedebattene pågikk for 20-30 år siden, du har gått glipp av en hele generasjon med samfunnsdebatt, hendelser og endringer i holdninger.

Den konfabulerende anklagetaktikken avgikk med døden sammen med AKP/ML.

Året er nå 2006.

Skrevet

I Sverige og Danmark er landets lover i relativt stor grad satt ut av drift i små områder. Eget religionspoliti er opprettet i Malmø og påser at bl a kvinner bærer hijab og er anstendig kledd. Nå i varmen. Alltid er det kvinnene det først får konsekvenser for.

Skrevet

Enkelt og greit!

Islam er en brutal og menneske-/ kvinnefientlig samfunnsdoktine, en politikk, og en religion. I den rekkefølgen.

Noen prøver å framstille det som en uskyldig personlig religion, og det skyldes stort sett uvitenhet.

Ikke en gang muslimer selv vet så mye om det, og blir sjokkert over sine egne religionsbrødres ord og handlinger når de får makt. Når de får makt, begynner de å lese bøkene og ser den utvidete makten over mennesker som ligger i bøkene og i doktrinene.

Doktrine: (av lat., jf. doctor), læresetning (og lære). — doktrinær, bet. på person som hevder en bestemt lære og følger denne bokstavelig (og ofte ensidig og firkantet).

Skrevet

Andelen muslimer i Oslo er sikkert større enn 20,3 prosent, så sånn sett gjenspeiler vel bystyret Oslos befolkning ganske bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...