Hawkwind Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Definitivt utfordrende å være overfølsom for varme for tiden - og i natt ser det ut til å bli en av de verre nettene. 25 varmegrader nå, stillestående luft - og svetten siler. Flere enn meg som plages av hetebølgen mon tro? Savner kysten nå ihvertfall - var i Kragerø i helgen, og varmegradene var langt mer levelige der. Litt mer vind, høyere luftfuktighet og lave tåkeskyer på kveld/natt/morgentid gjorde helt klart underverker for livskvaliteten ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Kanskje det er lummert og kommer torden og regn så det blir friskere luft? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 Kanskje det er lummert og kommer torden og regn så det blir friskere luft? Håper det; men lavere temperatur hadde heller ikke vært å forakte. Men selvsagt, et skikkelig tordenvær med lynnedslag hvert annet minutt i noen timer i strekk hadde heller ikke vært å forakte. Praktfullt fyrverkeri, og det hadde blitt mer levelig for meg mht. temperatur og slik etterpå *s* 0 Siter
Hawkwind Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 pingle! Joa, er pingle når det gjelder varme. Men slår du følge med meg ut på verandaen for en røykepause midt i januar...i shorts og t-skjorte? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jeg sliter litt i varmen. Kjøpte takvifte på soverommet, og den er min beste venn akkurat nå! ) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Joa, er pingle når det gjelder varme. Men slår du følge med meg ut på verandaen for en røykepause midt i januar...i shorts og t-skjorte? avhengig av hvilket land vi befinner oss i :-) Men Norge? aldri livet! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jeg sliter litt i varmen. Kjøpte takvifte på soverommet, og den er min beste venn akkurat nå! ) Men bråker ikke den da? Jeg kan ikke ha vifte på soverommet, for da får jeg ikke sove... (Selv om det er godt.) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Håper det; men lavere temperatur hadde heller ikke vært å forakte. Men selvsagt, et skikkelig tordenvær med lynnedslag hvert annet minutt i noen timer i strekk hadde heller ikke vært å forakte. Praktfullt fyrverkeri, og det hadde blitt mer levelig for meg mht. temperatur og slik etterpå *s* Håper du får en fin natt og at du får sove! Har du ferie? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 avhengig av hvilket land vi befinner oss i :-) Men Norge? aldri livet! Selvsagt snakker jeg om Norge :-) Skikkelig forfriskende å stå ute i 30 minus og kjenne kulden omfavne den bare huden ;-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 Håper du får en fin natt og at du får sove! Har du ferie? Ferie ut denne uka. Har blitt lite hvile så langt, dessverre. Heten har medført konstante søvnproblemer for både meg selv og barna - og får jo uansett ikke lagt meg til å sove før barna har falt trygt i søvn. Noe som har tendensert mot å bli svært sent de siste ukene... Menmen, det pleier å bli mer levelig sånn ved 2-3 tida på natta ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Men bråker ikke den da? Jeg kan ikke ha vifte på soverommet, for da får jeg ikke sove... (Selv om det er godt.) Nja, av og til hører jeg den. Men jeg pleier og kjøre den på bånn gass mens jeg tar en dusj, da er det svalt i rommet når jeg legger meg. Går den på det svakeste må jeg høre etter for og høre lyden. Og så er det slike fine spotlys på den, så jeg har stilt noen av de til og lyse rett inn i garderoben min, så har jeg full oversikt når jeg graver etter topper o.l ) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Sliter jeg også. I skrivende stund er det 23 grader ute og 31 inne. Nytter nesten ikke ha vinduene åpne. Ingen vind, ingen gjennomtrekk. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 Sliter jeg også. I skrivende stund er det 23 grader ute og 31 inne. Nytter nesten ikke ha vinduene åpne. Ingen vind, ingen gjennomtrekk. Kjenner igjen den der ja...omtrent tilsvarende temperaturer inne og ute her i Oslo nordøst. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Kjenner igjen den der ja...omtrent tilsvarende temperaturer inne og ute her i Oslo nordøst. Da befinner vi oss i samme område. Grusomt. Det med varmen, altså. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Skrevet 25. juli 2006 Da befinner vi oss i samme område. Grusomt. Det med varmen, altså. Jepp. Varmen er grusom. Hvor omtrent i området bor du? Har selv tilholdssted i gangavstand av Junior Lekeland, i området mellom Østre Aker og jernbanelinja ;-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jepp. Varmen er grusom. Hvor omtrent i området bor du? Har selv tilholdssted i gangavstand av Junior Lekeland, i området mellom Østre Aker og jernbanelinja ;-) Da er vi ikke helt i samme område likevel. Bor en del nærmere byen. Men regner med tempen er den samme. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Skal vi bytte? det er meldt 34 her i morgen..iskyggen. Saa varmt om natten at lakenet foelger med naar jeg staar opp om morgenen. Og det har vart lenge naa...og det varer og varer og varer... *lengter til Norge* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Selvsagt snakker jeg om Norge :-) Skikkelig forfriskende å stå ute i 30 minus og kjenne kulden omfavne den bare huden ;-) akkurat nå ville det faktisk vært nydelig, det er vaarmt her nå.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.