Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi ikke helt i samme område likevel. Bor en del nærmere byen. Men regner med tempen er den samme. :)

Å ja, definitivt.

Litt varmere ute her, og litt kjøligere inne - men ganske likt ja.

Eneste som mangler før det er badstue her er noen steiner ;-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Hawkwind

22

• thinkerbell

7

• hare1365380455

5

• Gemini

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skal vi bytte?

det er meldt 34 her i morgen..iskyggen.

Saa varmt om natten at lakenet foelger med naar jeg staar opp om morgenen.

Og det har vart lenge naa...og det varer og varer og varer...

*lengter til Norge*

Og du tror det er så mye bedre her?

Var 33 i skyggen her i dag.

Skrevet

Skal vi bytte?

det er meldt 34 her i morgen..iskyggen.

Saa varmt om natten at lakenet foelger med naar jeg staar opp om morgenen.

Og det har vart lenge naa...og det varer og varer og varer...

*lengter til Norge*

28-32 som vi skal kose oss med i morgen.

Bytter gjerne - mest på grunn av engelske priser på cider og øl.

Hadde jeg bodd i England hadde det gått mye av det nå - især cider. Iskald sådan.

Om det er noen trøst, så er det noen hakk verre på kontinentet.

Og tror du skal være sjeleglad for at du ikke er i Hellas ;-)

Skrevet

akkurat nå ville det faktisk vært nydelig, det er vaarmt her nå..

Her og.

Hver minste bevegelse medfører at svettekjertlene begynner å jobbe overtid.

Og vannet som drikkes kan bare ikke bli kaldt nok.

Ønsker meg isbitmaskin nå - skulle fylt opp badekaret og lagt meg oppi *drømme*

thinkerbell
Skrevet

28-32 som vi skal kose oss med i morgen.

Bytter gjerne - mest på grunn av engelske priser på cider og øl.

Hadde jeg bodd i England hadde det gått mye av det nå - især cider. Iskald sådan.

Om det er noen trøst, så er det noen hakk verre på kontinentet.

Og tror du skal være sjeleglad for at du ikke er i Hellas ;-)

i hellas er det faktisk ikke så ille ..skjønt i hovedstaden er det fælt nå men de små greske husene på øyene er tross alt bygget for å tåle denne varmen. derimot kan du forsøke å bo der januar og februar, grekere har ikke snøring på isolering og det er så kaldt at du fryser flettene av deg.

Gjest Liza i London
Skrevet

Og du tror det er så mye bedre her?

Var 33 i skyggen her i dag.

Hmmm...rart at det er saa varmt i Norge. Men vi har jo pubs dah...og lov aa drikke vin i lunchen (hvis vi ikke har pasienter rett etterpaa.) Well, ikke alle har lov..f'eks kirurger og saanne har forbud..

Skrevet

Her og.

Hver minste bevegelse medfører at svettekjertlene begynner å jobbe overtid.

Og vannet som drikkes kan bare ikke bli kaldt nok.

Ønsker meg isbitmaskin nå - skulle fylt opp badekaret og lagt meg oppi *drømme*

Er det nå jeg skal fortelle at jeg har side-by-side kjøleskap med kaldt vann og isbiter i fryser-døra? ;-)

Skrevet

i hellas er det faktisk ikke så ille ..skjønt i hovedstaden er det fælt nå men de små greske husene på øyene er tross alt bygget for å tåle denne varmen. derimot kan du forsøke å bo der januar og februar, grekere har ikke snøring på isolering og det er så kaldt at du fryser flettene av deg.

Hehe, har en kompis som hadde den store fornøyelse å oppleve snøstorm i Hellas.

Ikke bare husene som ikke er laget for kulde - også bilene har (ihvertfall hadde) dårlig utrustning for å takle denne type fenomener.

Skrevet

Er det nå jeg skal fortelle at jeg har side-by-side kjøleskap med kaldt vann og isbiter i fryser-døra? ;-)

Da er du heldig ja.

Men skjønner hvorfor det er populært; og at de som har råd til denne type luksus unner seg det.

thinkerbell
Skrevet

Hehe, har en kompis som hadde den store fornøyelse å oppleve snøstorm i Hellas.

Ikke bare husene som ikke er laget for kulde - også bilene har (ihvertfall hadde) dårlig utrustning for å takle denne type fenomener.

det er helt jævelig. jeg var der på det kaldeste, og uten varme annet enn et stearinlys. er det rart jeg bodde på pubben :-)

Skrevet

det er helt jævelig. jeg var der på det kaldeste, og uten varme annet enn et stearinlys. er det rart jeg bodde på pubben :-)

Puber er jo uansett tilholdssted for livsbejaende, positive mennesker da.

Hvis man ser bort fra de som er der i hele åpningstiden på fast basis, selvsagt ;-)

Skrevet

Da er du heldig ja.

Men skjønner hvorfor det er populært; og at de som har råd til denne type luksus unner seg det.

Vi tok oss råd til det. En av de tingene vi prioriterte når vi bygget huset. Lettere å få plass på kjøkkenet til et sånt kjøleskap, når det planlegges fra start, ellers er de så håpløse å få plass til, med andre mål enn standard kjøleskap. Ikke kjøpte vi de dyreste variantene på markedet heller da, men som sagt, glad vi valgt det, vel verdt kronene.

thinkerbell
Skrevet

Puber er jo uansett tilholdssted for livsbejaende, positive mennesker da.

Hvis man ser bort fra de som er der i hele åpningstiden på fast basis, selvsagt ;-)

jeg fikk egen nøkkel.. det sier kanskje sitt... :-|

Skrevet

jeg fikk egen nøkkel.. det sier kanskje sitt... :-|

Joa, men ellers er vel ikke du den som pleier å pugge åpningstidene på de lokale pubene vel...?

Har vel fått inntrykk at du etterhvert har blitt et ganske ryddig menneske mentalt sett (skal ikke uttale meg om praktisk orden *s*).

Og at du har noe bedre selvtillit enn for noen år tilbake ;-)

Skrevet

Vi tok oss råd til det. En av de tingene vi prioriterte når vi bygget huset. Lettere å få plass på kjøkkenet til et sånt kjøleskap, når det planlegges fra start, ellers er de så håpløse å få plass til, med andre mål enn standard kjøleskap. Ikke kjøpte vi de dyreste variantene på markedet heller da, men som sagt, glad vi valgt det, vel verdt kronene.

Vil tro at inntaket av vanlig regulært vann alene økte betraktelig etter at gizmoen var vel installert?

thinkerbell
Skrevet

Joa, men ellers er vel ikke du den som pleier å pugge åpningstidene på de lokale pubene vel...?

Har vel fått inntrykk at du etterhvert har blitt et ganske ryddig menneske mentalt sett (skal ikke uttale meg om praktisk orden *s*).

Og at du har noe bedre selvtillit enn for noen år tilbake ;-)

akk så lite du vet meg :)

Skrevet

akk så lite du vet meg :)

Vet ikke så mye nei - men tonen i hva du skriver er definitivt mer positiv enn hva den var for en 4-5 år siden ;-)

Men har jo ikke fulgt noe særlig med på hverken DOL eller ranglere etter at jeg og Blesha flyttet sammen *s*

Skrevet

Vil tro at inntaket av vanlig regulært vann alene økte betraktelig etter at gizmoen var vel installert?

Inntaket av vanlig vann har økt, selv om det burde vært høyere her i huset... Vi er litt håpløse på det der, med brus, juice osv. Nå i det siste stadig mer Bris/Bon Aqua med smak og litt kullsyre. Men ja, vi drikker også en del vann, absolutt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

I natt hjalp det ikke engang med vifta stående rett mot meg 30 centimeter fra senga.

Men jeg burde ikke klage. Snart er det høst.

Skrevet

I natt hjalp det ikke engang med vifta stående rett mot meg 30 centimeter fra senga.

Men jeg burde ikke klage. Snart er det høst.

Gleder meg til høsten jeg *s*

Høsten og våren er de to årstidene hvor det er levelig i dette landet ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...