Hawkwind Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Skrevet 26. juli 2006 Forslag til slagplan: Overbevis ungen om hvor fantastisk det ville vært med et bad, dermed er dere to mot en. Deretter leier du et helikopter slik at badeturen kun tar noen minutter. Useriøs hilsen hehe - han på 3 er nok med på den ja. Hun på 8 er derimot ikke så interessert. Især ikke nå som bestekompisen er hjemme ;-) En annen sak er jo at det blir så som så med avkjøling for pappa når man bader sammen med poden på 3, selvsagt *s* 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Har det ikke vært bedre i år? Jeg var innom der i begynnelsen av måneden i nydelig vær, og det var masse brune kropper å se på uterestaurantene. Jo i år er det bedre enn i fjor. Da var jeg, som min onkel pleier å si, på do akkurat da sommeren var ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Ikke tal om om jeg klager på varmen. Snart er det høst og vinter og da er det skikkelig kjipt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.