Gå til innhold

Her er en god ovnsrett.

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Smør en form og ha i kjøttdeig (den skal ikke stekes). Legg den flat eller noe. Så skal det potetmos over, og over det revet ost. Til sist bacon. Ha i ovnen en god stund. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira12
Skrevet

Hørtes kjempegodt ut!

Men blir kjøttdeigen skikkelig stekt? Er alltid så redd for at den ikke blir det jeg...

hare1365380455
Skrevet

Hørtes kjempegodt ut!

Men blir kjøttdeigen skikkelig stekt? Er alltid så redd for at den ikke blir det jeg...

Jada, jeg har det i ovnen i ca. 45 min. tror jeg. Jeg var også litt skeptisk, men det er kjempegodt! Og enkelt! Du kan bruke 1-2 pakker kjøttdeig og 2-4 pakker potetmos. Etter en stund tar jeg over al. folie. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Jada, jeg har det i ovnen i ca. 45 min. tror jeg. Jeg var også litt skeptisk, men det er kjempegodt! Og enkelt! Du kan bruke 1-2 pakker kjøttdeig og 2-4 pakker potetmos. Etter en stund tar jeg over al. folie. :)

Da må dette prøves ut :o)

Men i morgen blir det noe veldig enkelt, er helt utslitt etter tur hjem til mamma. Men du, jeg kjørte hele veien helt selv *stolt* Jeg og guttungen bestemte oss plutselig for og reise, kom hjem i kveld.

Skrevet

Ingen krydder, ingen grønnsaker eller noe? Høres litt kjedelig ut...

Jeg har ofte laget noe lignende selv, men da steker jeg kjøttdeigen med løk, tomater på boks og krydder først. Og hjemmelaget potetmos.

Skrevet

Du kan jo kalle retten "forloren hare i ovn".

Skrevet

Hørtes kjempegodt ut :)

Men tror jeg vil ha på litt krydder om jeg prøver

hare1365380455
Skrevet

Da må dette prøves ut :o)

Men i morgen blir det noe veldig enkelt, er helt utslitt etter tur hjem til mamma. Men du, jeg kjørte hele veien helt selv *stolt* Jeg og guttungen bestemte oss plutselig for og reise, kom hjem i kveld.

Det var bra! Jeg skal også lage noe enkelt i dag. :)

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1153864561' post='3220109]

Ikke no saus eller noe? :)

Trenger ikke det!

hare1365380455
Skrevet

Hvor mange grader?

Jeg tok på 220, men jeg tror det kan være på 200 også.

hare1365380455
Skrevet

Ingen krydder, ingen grønnsaker eller noe? Høres litt kjedelig ut...

Jeg har ofte laget noe lignende selv, men da steker jeg kjøttdeigen med løk, tomater på boks og krydder først. Og hjemmelaget potetmos.

Baconet gir så god smak, men jeg tok litt salt og pepper på kjøttdeigen. Og det går fint an å ha til kokte grønnsaker! :)

hare1365380455
Skrevet

Du kan jo kalle retten "forloren hare i ovn".

LOL

hare1365380455
Skrevet

Hørtes kjempegodt ut :)

Men tror jeg vil ha på litt krydder om jeg prøver

Jeg tok litt salt og pepper på kjøttdeigen, men baconet gir god smak. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Det var bra! Jeg skal også lage noe enkelt i dag. :)

Jeg er ganske fornøyd med meg selv. Har funnet ut at det best er i grunnen bare og hoppe i ting, det går som oftes veldig bra :o)

Nå skal vi visstnok i middagselskap i dag, jeg har ikke sålyst, men jeg slipper i allefall og lage mat selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...