Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gale mennesker kan være så mangt.

Men en person som burde fått evig tilhold i et rom med trygge, myke vegger, må være fyren som står bak websiden jeg legger link til nederst her.

Om noen trenger å se hvordan en helhjertet psykopat tenker og resonnerer, så brettes dette ut på nettstedet i all sin gale grusomhet.

http://www.norwayuncovered.com/

Videoannonse
Annonse
ikke fast nick
Skrevet

Ikke bare på det nettstedet. Galningen har adskillige flere nettsteder der han har lagt ut akkurat samme tullet. Stakkars jente som stadig blir utsatt for den drittsekken!

Skrevet

Ikke bare på det nettstedet. Galningen har adskillige flere nettsteder der han har lagt ut akkurat samme tullet. Stakkars jente som stadig blir utsatt for den drittsekken!

Dama (hun er vel over 40 nå...?) har vel mer eller mindre fått ødelagt hele livet sitt av denne gærningen ja.

Skrevet

At fyren åpenbart er kraftig tilbakestående er nå så - det er intet uvanlig i internett-sammenheng. Det h*n imidlertid fortjener en kule i panna for, er designen og den elendige koden på siden.

"......................................."

Skrevet

Sjokkerer meg egentlig ikke at sånne galninger får holde på, uansett er det noe som burde stoppes akkurat som andre nettsteder.. (blant annet der hvor kvinnfolk henger ut menn! var diskutert for en tid tilbake)

Personlig hets burde ikke komme ut på denne måten, men ser ut til at vi må tåle det uansett:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han der ser jo ut som en skikkelig kosegutt.

Skrevet

Hvordan i alle dager fant du denne siden??? Herre min hatt for en gal mann!!!

petter smart
Skrevet

Siden var så dårlig lagt opp at jeg giddet ikke lese stort. Sånn sett begrenser den selv skaden den gjør.

Problemet med slikt er at ingen gjør noe. Det hjelper lite å dømme noen til å fjerne en nettside dersom ingen sørger for at dette blir gjort. Han skulle vært buret inne helt til siden var borte.

Skrevet

Hvordan i alle dager fant du denne siden??? Herre min hatt for en gal mann!!!

Var og så på en blogg på dagbladet (om fantasylitteratur), og gærningen hadde gått inn i kommentarene på bloggen for å legge igjen link til den siden.

Skrevet

Siden var så dårlig lagt opp at jeg giddet ikke lese stort. Sånn sett begrenser den selv skaden den gjør.

Problemet med slikt er at ingen gjør noe. Det hjelper lite å dømme noen til å fjerne en nettside dersom ingen sørger for at dette blir gjort. Han skulle vært buret inne helt til siden var borte.

Det ser ikke ut til å være mulig til å fjerne denne siden legalt (mener det er forsøkt).

Tror den eneste måten man kan fjerne dritten midlertidig på, er å sette i gang en Ddos - men det er jo ikke akkurat lovlig det heller ;-)

Skrevet

Helt sykt det der. Skremmende hva som rører seg i enkelte.

Skrevet

Og for noen skrekkelige bilder det var av fostrer.

Merkelig fyr.

Skrevet

Var og så på en blogg på dagbladet (om fantasylitteratur), og gærningen hadde gått inn i kommentarene på bloggen for å legge igjen link til den siden.

Huff, utrolig hva folk får seg til å gjøre!

Rart egentlig at slikt ikke kvalifiserer til fengsel...

petter smart
Skrevet

Huff, utrolig hva folk får seg til å gjøre!

Rart egentlig at slikt ikke kvalifiserer til fengsel...

Det burde vel heller kvalifisert til tvungen innleggelse på psykiatrisk avdeling. Fyren kan ikke være helt frisk.

Skrevet

Det burde vel heller kvalifisert til tvungen innleggelse på psykiatrisk avdeling. Fyren kan ikke være helt frisk.

Så sant, så sant. Men den psykiatrien fungerer jo heller dårlig her til lands. Ikke for det, det gjør nå fengselsvesenet også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...