Gjest Mirandolina Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Medium går i reprise nå,den var på tv2 i kveld kvart på tolv..... Noen her som liker den? Jeg syns den er ganske nær sannheten gjeldene hvordan et medium fungerer,derfor liker jeg den...den opplyser folk litt,det er bra 0 Siter
tut og kjør Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jammen den teite gubben hennes da!! Han virker jo like uforstående og overrasket hver gang noe skjer...... Men kanskje om en tre-fire seksjoner kan vi vente at han er med på hva som skjer 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jeg synes den er så underholdende, jeg liker absolutt den serien ) 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jammen den teite gubben hennes da!! Han virker jo like uforstående og overrasket hver gang noe skjer...... Men kanskje om en tre-fire seksjoner kan vi vente at han er med på hva som skjer Ikke rart da..stakkars...han vet jo ikke hvordan det er.. Liker han også jeg 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jeg synes den er så underholdende, jeg liker absolutt den serien ) 0 Siter
chanti Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Det er også ok at hovedpersonen ikke er en sylflide med gliset strukket bak ørene 0 Siter
DarkPink Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Simpelthen elsker den! Den virker så jordnær og troverdig på en måte, hovudpersonene er ikke så vanvittig pene osv. Og så er den jo ikke minst spennende. Eneste som irriterer meg er at familien er så fordømt lykkelig, med han superperfektskjønne mannen (sånne finnes jo ikke!), samt at han alltid er så forundra over at hun våkner om natta og greier. Hallo, gjør hun ikke det hver natt? 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Det er også ok at hovedpersonen ikke er en sylflide med gliset strukket bak ørene Ha ha,enig 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Simpelthen elsker den! Den virker så jordnær og troverdig på en måte, hovudpersonene er ikke så vanvittig pene osv. Og så er den jo ikke minst spennende. Eneste som irriterer meg er at familien er så fordømt lykkelig, med han superperfektskjønne mannen (sånne finnes jo ikke!), samt at han alltid er så forundra over at hun våkner om natta og greier. Hallo, gjør hun ikke det hver natt? Elsker den jeg også Men er de så lykkelige? Syns de har et a4 liv jeg,botsett fra hennes evner da... 0 Siter
DarkPink Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Elsker den jeg også Men er de så lykkelige? Syns de har et a4 liv jeg,botsett fra hennes evner da... Mulig jeg bare har hatt en dårlig oppvekst, da =p Nei, jeg synes de smasker og han er så morsom og godhjertet og de gjør alt riktig i alle situasjoner, jeg, men. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Mulig jeg bare har hatt en dårlig oppvekst, da =p Nei, jeg synes de smasker og han er så morsom og godhjertet og de gjør alt riktig i alle situasjoner, jeg, men. Ja er jo sant det da.... Skulle gjerne hatt det sånn da,men men.. Bare tenker "det er det som burde vært normalt"..godt å drømme seg bort litt De har det fint sammen.. 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 29. juli 2006 Skrevet 29. juli 2006 Mulig jeg bare har hatt en dårlig oppvekst, da =p Nei, jeg synes de smasker og han er så morsom og godhjertet og de gjør alt riktig i alle situasjoner, jeg, men. Ja er jo sant det da.... Skulle gjerne hatt det sånn da,men men.. Bare tenker "det er det som burde vært normalt"..godt å drømme seg bort litt De har det fint sammen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.