Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra serie synes jeg:) Første episodene likte jeg ikke, men n åsom jeg har sett en studt, har jeg blitt hekta:)

Husker dere 80 tals filmen "Can't bye med love"?Han som spiller Dr. Derek Shepher spilte hovedrollen i den filmen. Når jeg leste det, kan jeg jammen se at det er han ja.

Blitt voksen han også gitt;)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den er knallbra. Jeg er helt "solgt". Og Meredith ligner på Michelle Pfeiffer og litt på Ally Mc Beal.

Gud han hjelpe så sexy han mørkhudede overlegen er.

Skrevet

Ja, den er knallbra. Jeg er helt "solgt". Og Meredith ligner på Michelle Pfeiffer og litt på Ally Mc Beal.

Gud han hjelpe så sexy han mørkhudede overlegen er.

Ja, det har du rett i! Hun ligner:)

Og utrolig digg at det går 2 episoder etterhverandre...!

Skrevet

Ja, det har du rett i! Hun ligner:)

Og utrolig digg at det går 2 episoder etterhverandre...!

For min del kan de frustrerte fruene gjerne sjekke ut for godt, jeg savner verken dem eller Judging Amy.

Måtte denne serien vare evig!

Skrevet

For min del kan de frustrerte fruene gjerne sjekke ut for godt, jeg savner verken dem eller Judging Amy.

Hør-hør!

Eller, jeg savner Amy litt da, men FF har jeg aldri likt.

Skrevet

Liker serien kjempegodt jeg også :)

Første episodene satt jeg bare å så sann halvveis på, men tok de opp på video, ble helt fengslet. Skal se gårsdagens episoder litt senere i dag, gleder meg :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fatter ikke hva det er med amerikanere og sykehusserier. Samtlige er helt like. Det eneste de gjør er å variere i navnet på serien, skuespillere og deres personlige problemer. Og hva skuespillerne angår er samtlige helt like: Unge og vakre mennesker uten skuespillertalent.

Jeg satt og sløva foran tv-en i går og kan ikke fatte og begripe hva det er mulig å se i en serie man har sett hundrevis av ganger tidligere.

Bare det at de bruker skuespilleren du nevner sier alt om hvor vanskelig det har vært å skaffe skikkelige skuespillere til denne serien.

Ørkenvandreren
Skrevet

Har begynt å se på den vi også, men jeg har vel ikke helt bestemt meg for om jeg "digger" den eller ikke....

Skrevet

Har begynt å se på den vi også, men jeg har vel ikke helt bestemt meg for om jeg "digger" den eller ikke....

Var i tvil ført jeg også:) Men som sagt, nå er jeg hekta:)

Skrevet

Liker serien kjempegodt jeg også :)

Første episodene satt jeg bare å så sann halvveis på, men tok de opp på video, ble helt fengslet. Skal se gårsdagens episoder litt senere i dag, gleder meg :)

Ja, det må du:)

Skrevet

Fatter ikke hva det er med amerikanere og sykehusserier. Samtlige er helt like. Det eneste de gjør er å variere i navnet på serien, skuespillere og deres personlige problemer. Og hva skuespillerne angår er samtlige helt like: Unge og vakre mennesker uten skuespillertalent.

Jeg satt og sløva foran tv-en i går og kan ikke fatte og begripe hva det er mulig å se i en serie man har sett hundrevis av ganger tidligere.

Bare det at de bruker skuespilleren du nevner sier alt om hvor vanskelig det har vært å skaffe skikkelige skuespillere til denne serien.

Hmm, si det si det.

Jeg kan ikke forklare hvorfor jeg liker den...

Men til mitt forsvar, har jeg ikke sett noe særlig på andre legeserier før;)

Har feks ikke sett en eneste episode av akutten:)

Skrevet

Amen!

Skrevet

Jeg er helt uenig med deg. De spiller veldig bra.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er helt uenig med deg. De spiller veldig bra.

De er på nivå med skuespillerne i såpeoperaene som sendes på tvn på dagtid.

Det vil ikke overraske meg om det er fra disse seriene skuespillerne faktisk kommer.

Skrevet

Hold deg til ham du, så får jeg ha "min" lege i fred.

Avtale.

Skrevet

De er på nivå med skuespillerne i såpeoperaene som sendes på tvn på dagtid.

Det vil ikke overraske meg om det er fra disse seriene skuespillerne faktisk kommer.

Du er bare forutinntatt. Du ga aldri denne serien en sjanse, du sier jo selv at du bare så på med et halvt øye.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er bare forutinntatt. Du ga aldri denne serien en sjanse, du sier jo selv at du bare så på med et halvt øye.

Jeg kjenner igjen en b-serie når jeg ser den.

Seriekvaliteten er i dag på filmnivå, hvis man vet hvor man skal lete. Denne serier er som serier flest - billig i alt fra regi til skuespill, og verst av alt: Den er som sykehusserier flest.

Det er som med de amerikanske politiseriene. 90 % er helt like.

Skrevet

Her er deres fortid:)

http://www.side2.no/tvguide/article682794.ece

Så som du ser, har de spilt i gode filmer. Så det så;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...