Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest manjanamanjana
Skrevet

Andre sesong er langt bedre, så gled dere.

Hvorfor kommer serier så sent til Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andre sesong er langt bedre, så gled dere.

Hvorfor kommer serier så sent til Norge?

Vel - den serien har de nå satt igang dobbelt-episoder på hver uke for å ta igjen det tapte. Og LOST og Frustrerte fruer har de vel sendt samme sesong, gjerne bare med en uke eller to forsinkelse ift. sending i USA, så norske kanaler er vel ikke SÅ langt bak vanligvis lenger.

Men ellers har vi vel "litt" færre kanaler enn i USA, og kan ikke få skviset inn alt ;-)

bugge -jenta
Skrevet

Ja han er en kjekkas synes jeg.

Han har det litt spesielle ekstra. For meg. Hvem skulle trodd det, for

jeg husker godt filmen du refererer til. Nei, det er det jeg sier, menn blir bare bedre med åra. De som holder seg godt da, vel og merke.

Skrevet

Ja han er en kjekkas synes jeg.

Han har det litt spesielle ekstra. For meg. Hvem skulle trodd det, for

jeg husker godt filmen du refererer til. Nei, det er det jeg sier, menn blir bare bedre med åra. De som holder seg godt da, vel og merke.

Enig! Menn blir bedre og bedre med åra:)

Min kjære er 13 år eldre enn meg. Perfekt!!:)

bugge -jenta
Skrevet

Nei, smårips vil vi ikke ha lenger:o)

Gjest soljenta_83
Skrevet

Hei :) hvor gamle var dere da dere traff hverandre og hvor lenge har det vært dere to? Kjæresten min er 12 år eldre enn meg,og jeg har ingen negative ting å si om det. Det er mest andre som reagerer på aldersforskjellen. Har dere fått noen reaksjoner?

Skrevet

Hei :) hvor gamle var dere da dere traff hverandre og hvor lenge har det vært dere to? Kjæresten min er 12 år eldre enn meg,og jeg har ingen negative ting å si om det. Det er mest andre som reagerer på aldersforskjellen. Har dere fått noen reaksjoner?

Nei, ikke noe reaksjoner:)Jeg var 25, han 38 da vi møttes...

Har det helt topp sammen:))

Skrevet

Vi har forresten vært sammen ca ett år:)

Gjest soljenta_83
Skrevet

Nei, ikke noe reaksjoner:)Jeg var 25, han 38 da vi møttes...

Har det helt topp sammen:))

Så bra :) Flere som har sett rart på meg når de får vite han er såpass mye eldre. "Går det an"-liksom :P

Han er ikke pensjonist ennå heller da :)

Skrevet

De er på nivå med skuespillerne i såpeoperaene som sendes på tvn på dagtid.

Det vil ikke overraske meg om det er fra disse seriene skuespillerne faktisk kommer.

*knis* Ja, det er vel derfor den har slått så veldig godt an.

ShitDiddelyDo
Skrevet

*knis* Ja, det er vel derfor den har slått så veldig godt an.

Det er få serier som har slått bedre an enn elendig såpe.

Folk liker drit. Det er derfor Se og Hør har et opplag på rundt millionen i uka. Det har ikke noe med kvalitet å gjøre.

Skrevet

Helt enig - likte ikke de første 2-3 episodene noe særlig, men nå er jeg helt med. Det jeg liker best er den ungdommelige entusiasmen - jeg kjenner det så godt igjen i meg selv.

Ellers er det påfallende at jentene ikke vil ha noe forhold, mens mennene gjerne vil "snakke om det".. :-)

Og jeg elsket Can't buy me love! Visste jeg hadde sett han hvertfall ett sted før!

Skrevet

Helt enig - likte ikke de første 2-3 episodene noe særlig, men nå er jeg helt med. Det jeg liker best er den ungdommelige entusiasmen - jeg kjenner det så godt igjen i meg selv.

Ellers er det påfallende at jentene ikke vil ha noe forhold, mens mennene gjerne vil "snakke om det".. :-)

Og jeg elsket Can't buy me love! Visste jeg hadde sett han hvertfall ett sted før!

Jeg også elsket Can't buy me love:)

Skikkelig feel good film:)

Skrevet

Så bra :) Flere som har sett rart på meg når de får vite han er såpass mye eldre. "Går det an"-liksom :P

Han er ikke pensjonist ennå heller da :)

Kjenner noen der aldersforskjellen er 16 år, jeg, og hun var flere år yngre enn deg da de ble sammen. Nå, flere år senere er de gift, har barn, hus og hele pakka :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...