Gå til innhold

Bare drite i hele greia?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Syns selv at han er totalt umoden!

Han har ikke tak i sitt eget nakkeskinn,-selv på en butikk og jeg står rett ved siden av.

Har dette vært et enkeltstående tilfelle hadde jeg ikke tenkt på det. Men siden det er så ofte det skjer,-da gjør det vondt for meg.

En ting er det å se på pene damer. De fleste gjør det. Noe annet er det å miste munn og mæle og taleevner, og innta siklemodus.

Høres ikke normalt ut.

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

9

• Gullhøna

7

• ShitDiddelyDo

5

• Angelica :o)

5

Mest aktive i denne tråden

Når han bare ser på noen,så hviler blikket hans en liten stund.Helt uskyldig,-mener jeg. Og helt normalt!

Når kjæresten min faller helt ut,går det ikke an å få kontakt med han. Han sier masse rare usammenhengende setninger,han finner på en masse ting for å nærme seg denne kvinnen. Det ligger begjær i blikket hans.Enda jeg står rett ved siden av.

Skjer dette når han er på butikken??? (ser du nevner butikken øverst her)

Mener du at han prøver å sjekke opp damer på butikken?

Har aldri sett butikksjekking i praksis, trodde ikke det var stedet akkurat.

Er han spesielt kjekk looking da ettersom han tror han har draget på alle fine damer som dukker opp, eller er han bare selvsikker?

Høres litt fjern ut den fyren, om det er så ille som du beskriver.

Gjest oppogfram

Får vondt, ja, men blir du ikke forbannet på han som tar så lite hensyn til deg?

Du kan da ikke bare finne deg i slik oppførsel?

Eller vil du heller ha det slik enn å miste ham?

Han har fått beskjed om at han jaggu må bli moden og ta dette alvorlig. Sånn kan jeg ikke leve!

Vet ikke om han klarer dette,-så jeg må lage meg en strategi inni meg på hvordan jeg skal ta neste skrittet.

Skjer det en gang til,-så er løpet kjørt. Tror det beste for meg at jeg bare tar fort med meg litt i veska,-og finner meg noen jeg kan være hos noen dager for å samle opp krefter. Trenger det for å gå videre i prosessen.

Jeg har på følelsen at han ikke tar dette alvorlig. Han er og blir umoden. Vi har heldigvis ikke barn sammen...men det blir råtøft allikevel.

Jeg er glad i han,-men jeg må være glad i meg selv også.

Jeg er totalt utslitt av utrygghet...

Annonse

Angelica :o)

Jeg ville dumpa ham.

Hvorfor i helvete er du sammen med en fyr som behandler deg på denne måten?

Fatter ikke hva som feiler folk. Det er så viktig for mange å ha en kjæreste, selv om han er en tulling, at man tar til takke med idioter framfor å være single.

Helt utrolig.

"Jeg ville dumpa ham."

He he..jeg visste du kom til å si det!

Legg merke til at jeg skrev dette innlegget en god stund etter det første i denne tråden ;)

Gjest oppogfram

Skjer dette når han er på butikken??? (ser du nevner butikken øverst her)

Mener du at han prøver å sjekke opp damer på butikken?

Har aldri sett butikksjekking i praksis, trodde ikke det var stedet akkurat.

Er han spesielt kjekk looking da ettersom han tror han har draget på alle fine damer som dukker opp, eller er han bare selvsikker?

Høres litt fjern ut den fyren, om det er så ille som du beskriver.

Jepp,det kan skje på butikken...eller i gata vår...eller i bursagsfeiring hos noen...eller på stranda...

Han går ikke inn for å sjekke opp noen,.men faller totalt ut når det bare står noen der.

Ingen kontroll på seg selv!

Og jeg har vært rett ved siden ofte.

Hvor ofte han har falt i koma når jeg ikke er der,-må gudene vite!

Noe er i hvert fall helt på trynet med fyren!

ShitDiddelyDo

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1153918176' post='3220554]

"Jeg ville dumpa ham."

He he..jeg visste du kom til å si det!

Legg merke til at jeg skrev dette innlegget en god stund etter det første i denne tråden ;)

Jupp.

Men dama framstiller jo fyren som klin kokos. "Dump ham" er helt på sin plass.

Dog aner jeg jo ikke om det er så ille som hun skriver. Bortsett fra på film har jeg aldri sett mannfolk i såpass siklemodus. :)

Angelica :o)

Jupp.

Dog aner jeg jo ikke om det er så ille som hun skriver. Bortsett fra på film har jeg aldri sett mannfolk i såpass siklemodus. :)

He he.. Han er nok en sjelden rase. Heldigvis vil jeg si ;)

Gjest oppogfram

Jupp.

Jepp!

Det er nokså ille som det høres ut som!

Jeg selv har gått på jobbet i mannsdominert yrke i 20 år...og vet litt om menns adferd.Jobber selv på et verksted hvor "verksted-humoren" kan være tøff.Mange her er utrolig ærlig og rett fram med sine egne tanker.

Jeg har bestandig hatt masse mannelige bekjentskaper.

Og ut i fra hva jeg kjenner på kroppen,-kan kjærestens væremåte ikke helt være helt normal.

Men jeg selv er tross alt en sårbar kvinne med følelser.

Og det kjæresten gjør,er absolutt ikke bra for meg!

Annonse

Jepp,det kan skje på butikken...eller i gata vår...eller i bursagsfeiring hos noen...eller på stranda...

Han går ikke inn for å sjekke opp noen,.men faller totalt ut når det bare står noen der.

Ingen kontroll på seg selv!

Og jeg har vært rett ved siden ofte.

Hvor ofte han har falt i koma når jeg ikke er der,-må gudene vite!

Noe er i hvert fall helt på trynet med fyren!

Kanskje han trenger hjelp a psykolog?

Men er du sikkert på at det ikke bare er du som oppfatter ting en del verre enn dem er?

Har flere samme oppfatning av han som du har?

Folk er forskjellig i forhold til hvor mye man godtar, men sjøl syns jeg det er respektløst og helt uakseptabelt. Slike situasjoner setter selvsagt deg i forlegenhet der og da, du blir mistenksom og sjalu. Helt normal reaksjon. Handler ikke om at du er prippen! Han viser deg ikke nok respekt. Jeg ville ikke funnet meg i det. Be han skjerpe seg!!!

Gjest oppogfram

Kanskje han trenger hjelp a psykolog?

Men er du sikkert på at det ikke bare er du som oppfatter ting en del verre enn dem er?

Har flere samme oppfatning av han som du har?

Han har flere kaotiske forhold bak seg. Vet ikke årsaken til disse bruddene.

Men det hele er vel hvordan jeg oppfatter dette,og hva det gjør med meg...?

Jeg her ganske sikker på at hvis en kvinne kommer han i møte når han er i denne tilstanden,-så hadde han hoppet på.

En enslig kvinne i vårt nabolag stod sammen med han og direkte la an på han....Rett utenfor inngangen vår.Han var totalt ute av fokus. Hadde hun bedt han inn,så hadde han blitt med. Garantert!

Da jeg kom ut,-fikk hun det travelt med å gå. Han sendte baken hennes et langt ,siklende blikk. Og da stod jeg rett ved siden han!

Huff,-jeg får vondt når jeg tenker på det.

Hvis du er overbevist om at han kommer til å "hoppe på" så snart han får tilbudet, så synes jeg du skal dumpe ham.

I vårt forhold har vi så absolutt lov til å kikke på andre, men jeg har ennå ikke klart å ta ham i å kikke engang! Men hadde han "falt i transe" bare han så et kvinnfolk så hadde jeg tatt meg en alvorsprat med ham altså, et sted må da grensen gå!

Det er forskjell på litt diskret titting og på rett og slett å glo!

Når kjæresten min faller helt ut,går det ikke an å få kontakt med han. Han sier masse rare usammenhengende setninger,han finner på en masse ting for å nærme seg denne kvinnen. Det ligger begjær i blikket hans.Enda jeg står rett ved siden av.

I følge blikket hans og oppførselen hans da,-så hadde han hoppet på dem. Det lyser lang vei!

Herregud. En sånn imbesil tosk hadde jeg ikke giddet kaste bort tid på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...