Gå til innhold

Bare drite i hele greia?

Anbefalte innlegg

Gjest oppogfram

Jeg fikk noen tegneserielignende bilder i hodet av innlegget ditt, og så for meg en mann som falt i transe og gikk rett inn i en lyktestolpe ved synet av en vakker kvinne:)

Fra spøk til alvor, jeg vet godt hvordan du har det. Ekssamboeren min var også sånn, og det kan til tider være vanskelig å se komikken i det. Han falt helt i staver over enkelte kvinner, glemte tid og sted og ble helt oppslukt. Det kunne bli ganske pinlig, for hvis vi var på fest eller lignende sammen hendte det ofte at han gikk i transe som du sier, helt oppslukt med et fårete smil rundt munnen. Blikket kunne saumfare kroppen hennes, og han merket det ikke selv en gang. Alle andre merket detimidlertid, og mange kommenterte det. Det hendte at damene han beundret ble flaue, for de så jo at han var der sammen med meg.

Det er ikke så lett å gi deg råd, for sånn gloing er vel gjerne ikke noe de gjør bevisst. Jeg synes imidlertid du bør ta en prat med ham hvis det er så ille at du plages av det, og be ham om å prøve å moderere seg litt.

Min gloer stakk til slutt av med en av damene han glodde på, så i vårt tilfelle handlet det vel egentlig om å jakte damer, men hvis din ellers er en fin mann og forholdet er bra bør du kanskje ikke legge for mye i det. Lykke til:)

Jeg har vært inne på tanken på at denne gloinga er en form for jakt.

Jeg har spurt han om hans syns jeg er bra nok for han.

Det er jeg...sa han...

Men jeg begynner å tvile på det,jeg....

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

9

• Gullhøna

7

• ShitDiddelyDo

5

• Angelica :o)

5

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...