Gjest oppogfram Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg fikk noen tegneserielignende bilder i hodet av innlegget ditt, og så for meg en mann som falt i transe og gikk rett inn i en lyktestolpe ved synet av en vakker kvinne:) Fra spøk til alvor, jeg vet godt hvordan du har det. Ekssamboeren min var også sånn, og det kan til tider være vanskelig å se komikken i det. Han falt helt i staver over enkelte kvinner, glemte tid og sted og ble helt oppslukt. Det kunne bli ganske pinlig, for hvis vi var på fest eller lignende sammen hendte det ofte at han gikk i transe som du sier, helt oppslukt med et fårete smil rundt munnen. Blikket kunne saumfare kroppen hennes, og han merket det ikke selv en gang. Alle andre merket detimidlertid, og mange kommenterte det. Det hendte at damene han beundret ble flaue, for de så jo at han var der sammen med meg. Det er ikke så lett å gi deg råd, for sånn gloing er vel gjerne ikke noe de gjør bevisst. Jeg synes imidlertid du bør ta en prat med ham hvis det er så ille at du plages av det, og be ham om å prøve å moderere seg litt. Min gloer stakk til slutt av med en av damene han glodde på, så i vårt tilfelle handlet det vel egentlig om å jakte damer, men hvis din ellers er en fin mann og forholdet er bra bør du kanskje ikke legge for mye i det. Lykke til:) Jeg har vært inne på tanken på at denne gloinga er en form for jakt. Jeg har spurt han om hans syns jeg er bra nok for han. Det er jeg...sa han... Men jeg begynner å tvile på det,jeg.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/239664-bare-drite-i-hele-greia/page/4/#findComment-1851617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Enhver oppegående mann lærer seg til å gjøre slikt diskret, slik at hverken partneren eller andre sjeneres av slikt. "........................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/239664-bare-drite-i-hele-greia/page/4/#findComment-1852898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.