Gjest sperrebånd Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Noen som vet hvor en får kjøpt sperrebånd (enten gul/svart eller hvit/rød)? Har sett på clas ohlson og biltema, men finner ikke noe. 0 Siter
Gjest sperrebånd Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Hva er sperrebånd? Slik som bl.a. politiet og bygningsfolk bruker for å sperre av et område. Ligner litt på teip. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Slik som bl.a. politiet og bygningsfolk bruker for å sperre av et område. Ligner litt på teip. Ser det finnes å få kjøpt på nettet,- men du leter kanskje etter en butikk der du kan få kjøpt det med en gang? 0 Siter
Gjest sperrebånd Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Ser det finnes å få kjøpt på nettet,- men du leter kanskje etter en butikk der du kan få kjøpt det med en gang? Det var helst vanlig butikker ja. Har sett et par nettbutikker som selger det. Men da må en kjøpe veldig mange meter, pluss betale en god del i porte. I tillegg trenger jeg det til helgen så jeg rekker neppe å få det i posten. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Det var helst vanlig butikker ja. Har sett et par nettbutikker som selger det. Men da må en kjøpe veldig mange meter, pluss betale en god del i porte. I tillegg trenger jeg det til helgen så jeg rekker neppe å få det i posten. Spør pent hos....veivesenet? Idrettslag? Kommunen? 0 Siter
Gjest sperrebånd Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Spør pent hos....veivesenet? Idrettslag? Kommunen? Eller lete opp et sted der det er begått en kriminell handling og stjel politiets sperrebånd? Veivesenet var ikke dumt, de bør i alle fall ha. Det spørs bare om de deler det ut. Skal jo bruke det for å sperre av litt fortau/vei ifm noen småarbeider, så de burde jo si ja. Skal prøve der. Takk for rådet. 0 Siter
Gemini Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 http://www.google.no/search?sourceid=navclient&hl=no&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-36,GGLG:no&q=sperreb%C3%A5nd Ring rundt og spør om det er mulig å komme og kjøpe direkte hos noen av disse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.