Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest knick
Skrevet

Nå kjeder jeg meg, så da er det tid for å diskutere sære Frp-ere.

Spørsmålet er om de fleste Frp-ere (unntatt Siw og Carl) er særinger og originaler?

Hvilken oppfatninger har du av rasen? noen her som vokste opp sammen med personer som senere ble Frp-er? Fortell! ;)

Fortsetter under...

Skrevet

Siden det etterhvert har blitt veldig mange frp'ere (er ikke oppdatert på de siste meningsmålingene...men) så ligger det vel i sakens natur at flesteparten ikke kan være noen "særinger og originaler" ;-)

Skrevet
  eller? skrev (På 26.7.2006 den 13.35):

Kan 30% av befolkningen være særinger?

evt. originaler?

Skrevet

Tenk på hvor mange som stemmer Frp... Det er nok like mange sære der som i de andre partiene.

Jeg tror Frp'ere blir sett litt på som arbeiderpartivelgere ble for hundre år siden.

Gjest knick
Skrevet

Presisering!

Jeg tenkte på de aktive politikerne i Frp, ikke på velgerne.

Annonse

Skrevet
  knick skrev (På 26.7.2006 den 13.53):

Presisering!

Jeg tenkte på de aktive politikerne i Frp, ikke på velgerne.

Jeg synes ikke de er særere enn andre politikere heller jeg. Generelt synes jeg dog at de fleste politikere er sære. :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, de aktive politikerne er jo helt klart det. Med unntak av Siv Jensen og Carl I Hagen, ser samtlige av dem ut som levende skremselskampanjer mot innavl.

Og det er til og med før de åpner kjeften. Det er da det virkelig går galt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...