Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

man er forskjellige. jeg flyktet fra de på min egen alder når jeg var rundt 17-18. ble lei av skryt om sex, lei av klenging av jenter på fest, lei av intriger og løgn, og "åh, hun er sur på meg", lei av utallige samtaler på badet med fulle jenter med kjærlighetssorg eller som syns de var tykke når de var normale...

gutter er alle forskjellige også, heldigvis! ikke alle har 14 wonderbaum i bilen, en bil som er så senket at de ikke kan komme seg over enkelte humper, og ikke minst kjørestilen (hehe); rett etter rundkjøring eller kryss kjører de på for så å måtte bråbremse til neste rundkjøring 200m lengre vekke. så sitter de så langt tilbakelent at de såvidt klarer å myse over panseret...

hihi

neida, det er bare fire år, og det er ingen problem; blir bare lettere og lettere desto eldre dere blir vettu! jeg har bare truffet for mange av de som jeg beskrev tidligere...

lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239692-aldersforskjell/#findComment-1852273
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...