Gå til innhold

Positiv erfaring av spådamer

Anbefalte innlegg

Gjest gåsehud
Skrevet

Hvem av dere har positiv erfaring av synske personer og tror på det?

Jeg er skeptisk av natur, men sitter her nå med gåsehud pga. det hun sa om fortid og nåtid. Tror ikke på det hun sier om nærmeste fremtid, men har veldig lyst å gjøre det;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Nixnei
Skrevet

Er du den samme som har mast om dette noen ganger før? :)

Nei jeg har bare negativ erfaring med spådamer, og tror heller ikke på det. Det meste er humbug og wannebee-er.

Gjest gåsehud
Skrevet

Er du den samme som har mast om dette noen ganger før? :)

Nei jeg har bare negativ erfaring med spådamer, og tror heller ikke på det. Det meste er humbug og wannebee-er.

Mast om det før har jeg ikke, men jeg er interessert i de som har positiv erfaring. Er det noen som har skrevet om dette?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror en menneskekjenner kan lese veldig mye av ditt utseende, din stil og spesielt dine øyne.

Jeg tror det er humbug fra ende til annen.

Gjest nikk-løs-igjen
Skrevet

Mast om det før har jeg ikke, men jeg er interessert i de som har positiv erfaring. Er det noen som har skrevet om dette?

hørt om noen tilfeller der spådommene har gått i oppfyllelse,ja,men det er ikke verdt å tenke for mye på det. har også hørt om folk som har latt spådommene styre livet sitt-de har valgt å gjøre spes.ting,bare fordi spåkona "forutså det".ganske dumt,hva?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...