Gjest teite, dumme meg Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jeg har utrolig lyst å oppleve sommerforelskelse,men orker ikke å gjøre noe med det. sitter her og holder på å dø av ensomhet og tør ikke gjøre noe med det. 0 Siter
Gjest happy happy! Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Ta deg et par glass vin eller noe og ta en tur ut på pub! 0 Siter
Gjest lonley without you Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Ta deg et par glass vin eller noe og ta en tur ut på pub! Da hadde jeg følt meg enda mer ensom. Først sittet hjemme og drukket meg litt halvbrisen, alene. Så tatt bussen til byen, alene. Og gått inn på en pub, alene! 0 Siter
Gjest Notestativ Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Legg inn profil på spray kanskje? Eller drekke deg til mot og gå på byen som andre foreslo her. Bli med i en hundeklubb, annen klubb eller forening? 0 Siter
Gjest teite, dumme meg Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Legg inn profil på spray kanskje? Eller drekke deg til mot og gå på byen som andre foreslo her. Bli med i en hundeklubb, annen klubb eller forening? Jeg er lei kontaktsider, og er med i diverse foreninger. Ikke akkurat hundeklubb siden jeg ikke har interesse for hunder. 0 Siter
Gjest teite, dumme meg Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Ta deg et par glass vin eller noe og ta en tur ut på pub! Tror du det vin hjelper mot ensomhet. Da først blir jeg ensom. 0 Siter
Gjest sweet mint Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jeg er lei kontaktsider, og er med i diverse foreninger. Ikke akkurat hundeklubb siden jeg ikke har interesse for hunder. Elefanter da? 0 Siter
Gjest teite, dumme meg Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Elefanter da? Jeg har ikke interesse for elefanter eller edderkopper. Jeg har mange interesser og lever et spennende liv ifølge andre rundt. Jeg er ENSOM for det. 0 Siter
Gjest Notestativ Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jeg er lei kontaktsider, og er med i diverse foreninger. Ikke akkurat hundeklubb siden jeg ikke har interesse for hunder. Hvor gammel er du da? 0 Siter
Gjest happy happy! Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Da hadde jeg følt meg enda mer ensom. Først sittet hjemme og drukket meg litt halvbrisen, alene. Så tatt bussen til byen, alene. Og gått inn på en pub, alene! Joda, for der møter du en kjekk fyr/dame...... 0 Siter
Gjest teite, dumme meg Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Hvor gammel er du da? Jeg er en godt voksen dame. 0 Siter
Gjest happy happy! Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Tror du det vin hjelper mot ensomhet. Da først blir jeg ensom. Kanskje du møter noen ute? 0 Siter
Gjest sweet mint Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jeg har ikke interesse for elefanter eller edderkopper. Jeg har mange interesser og lever et spennende liv ifølge andre rundt. Jeg er ENSOM for det. Vi skåler på det;) 0 Siter
Gjest teite, dumme meg Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Kanskje du møter noen ute? Hittil har ikke det vært redningen på min ensomhet 0 Siter
Gjest Notestativ Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jeg er en godt voksen dame. Kansje du finner noen single gubber her på dol? 0 Siter
Gjest teite, dumme meg Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Kansje du finner noen single gubber her på dol? Tror ikke det er noen single i min alder nei;) 0 Siter
Gjest looooonely P Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 nei,det er jo opp til deg,det,om du virkelig VIL det nok-til å gjøre noe med det.ha det bra,nå drar jeg! 0 Siter
Gjest happy happy! Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Hittil har ikke det vært redningen på min ensomhet Her var det noen mailadresser på forumet meldinger for ikke så lenge siden, og der kan du høre om noen vil ha deg på msn. :-) 0 Siter
Gjest looooonely P Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jeg er en godt voksen dame. forresten-før jeg løper,hvor gammel er du?-kanskje jeg er mannen i ditt liv? 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 "I form" har en veldig interessant artikkel om ensomhet i siste nummer. Med litt større perspektiver på ensomheten blir det kanskje også lettere å komme ut av den? Noe med at flere er i samme båt - og at ensomhet først og fremst er en følelse. Du må ikke kalle deg selv "teite, dumme meg", for det bidrar til å opprettholde en ond sirkel. Du må ut av den sirkelen! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.