Gjest anonym doler med forskjellige nick Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Etter den diskusjonen på dol i fjor om webmaster som en av brukerne har jeg skiftet regelmessig registrering og nick. Jeg ønsker å være sikker på min anonymitet. 0 Siter
Gjest et nick her og der Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Ok. Jeg har et fast nick men skriver noe annet om jeg skriver om noe personlig. Men jeg tror ikke det om webmasterene stemte, altså. Vi kan stole på de. 0 Siter
Gjest Tjihii Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jaha?...? Men har du husket å skifte teleoperatør, pc, etternavn om farget håret? 0 Siter
Prozak Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 *LOL* Husk å sjekke etter dodraugen før du setter deg på skåla. Jeg kan ikke annet enn å riste på hodet av slikt hysteri :-) Pass deg! "DE" er ute etter deg...! "........................................" 0 Siter
Gjest looooonely P Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 *LOL* Husk å sjekke etter dodraugen før du setter deg på skåla. Jeg kan ikke annet enn å riste på hodet av slikt hysteri :-) Pass deg! "DE" er ute etter deg...! "........................................" hva er de egentlig redde for? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jeg nekter og tro på de webmasterhistoriene som har versert her til tider, det er lov og bruke sunn fornuft! Anyway, så må jo du gjøre det du vil, men vi andre med faste nick gjør som vi vil. 0 Siter
Lurveline Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Du er sikker på at ikke webmaster ser at du bytter da? ;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 OK. Håper du slapper godt av med det, da. Tenk om webbis vet hvem du er likevel? Uhuuu - spooky! ;-) 0 Siter
bouenas Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 *LOL* Husk å sjekke etter dodraugen før du setter deg på skåla. Jeg kan ikke annet enn å riste på hodet av slikt hysteri :-) Pass deg! "DE" er ute etter deg...! "........................................" Apropo å passe seg for dodraugen - hørte på radioen idag, et kjempemorsomt innslag om en person som skulle på do.. Idet han løftet opp lokket så han rett inn i de stikkende øynene til en svær øgle :-) :-) Sværingen på 75 cm var skikkelig aggressiv og klar til å bite :-) Historien er visstnok et år gammel eller så, men de humret seg gjennom et langt innslag om det i dag Så når du nevnte dodraugen her, så jeg bare denne grønne kjempen for meg 0 Siter
Gjest god sommer Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Apropo å passe seg for dodraugen - hørte på radioen idag, et kjempemorsomt innslag om en person som skulle på do.. Idet han løftet opp lokket så han rett inn i de stikkende øynene til en svær øgle :-) :-) Sværingen på 75 cm var skikkelig aggressiv og klar til å bite :-) Historien er visstnok et år gammel eller så, men de humret seg gjennom et langt innslag om det i dag Så når du nevnte dodraugen her, så jeg bare denne grønne kjempen for meg kom på en historie,jeg også:en ble bitt i baken av en huggorm på et veitoalett.... 0 Siter
Sofline Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Apropo å passe seg for dodraugen - hørte på radioen idag, et kjempemorsomt innslag om en person som skulle på do.. Idet han løftet opp lokket så han rett inn i de stikkende øynene til en svær øgle :-) :-) Sværingen på 75 cm var skikkelig aggressiv og klar til å bite :-) Historien er visstnok et år gammel eller så, men de humret seg gjennom et langt innslag om det i dag Så når du nevnte dodraugen her, så jeg bare denne grønne kjempen for meg Jeg kjenner noen som har hatt diverse slanger opp gjennom årene. Den ene var en skikkelig utbryter, og en dag dukket det opp i doen til naboen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Apropo å passe seg for dodraugen - hørte på radioen idag, et kjempemorsomt innslag om en person som skulle på do.. Idet han løftet opp lokket så han rett inn i de stikkende øynene til en svær øgle :-) :-) Sværingen på 75 cm var skikkelig aggressiv og klar til å bite :-) Historien er visstnok et år gammel eller så, men de humret seg gjennom et langt innslag om det i dag Så når du nevnte dodraugen her, så jeg bare denne grønne kjempen for meg Den ekte dodraugen må være han godgutten som sto nede i en eller annen offentlig utedass i Oslo og tok bilder av doens brukere for et par år siden. 0 Siter
Gjest anonym doler med forskjellige nick Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 OK. Håper du slapper godt av med det, da. Tenk om webbis vet hvem du er likevel? Uhuuu - spooky! ;-) Du mener hvis webbis er synsk? 0 Siter
Gjest anonym doler med forskjellige nick Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 *LOL* Husk å sjekke etter dodraugen før du setter deg på skåla. Jeg kan ikke annet enn å riste på hodet av slikt hysteri :-) Pass deg! "DE" er ute etter deg...! "........................................" Jeg er ikke redd for dodraugen, men doldraugen. 0 Siter
Gjest anonym doler med forskjellige nick Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jaha?...? Men har du husket å skifte teleoperatør, pc, etternavn om farget håret? Jeg har farget håret og latt det vokse. Slanket meg om flerfoldige kilo, flyttet og byttet statsborgerskap. Jeg er fremdeles engstelig for anonymiteten på dol. 0 Siter
Gyda Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Du mener hvis webbis er synsk? Jeg mener nok mer at du er _vel_ engstelig for å bli gjenkjent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.