Prozak Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 hva er de egentlig redde for? Ja, det lurer jeg også på :-) Hvem i helvete er så innbilske at de tror at noen faktisk har interesse av deres urinveksinfeksjon eller brune utflod? :-) "........................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Apropo å passe seg for dodraugen - hørte på radioen idag, et kjempemorsomt innslag om en person som skulle på do.. Idet han løftet opp lokket så han rett inn i de stikkende øynene til en svær øgle :-) :-) Sværingen på 75 cm var skikkelig aggressiv og klar til å bite :-) Historien er visstnok et år gammel eller så, men de humret seg gjennom et langt innslag om det i dag Så når du nevnte dodraugen her, så jeg bare denne grønne kjempen for meg Ja, jeg husker den saken. Og det var ikke noen "hyggelig" øgle, heller, hvis jeg ikke husker feil :-) ".........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Den ekte dodraugen må være han godgutten som sto nede i en eller annen offentlig utedass i Oslo og tok bilder av doens brukere for et par år siden. Heh-heh...det husker jeg også. Maken til ufyselig gris :-) "......................................" 0 Siter
Gjest looooonely P Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Ja, det lurer jeg også på :-) Hvem i helvete er så innbilske at de tror at noen faktisk har interesse av deres urinveksinfeksjon eller brune utflod? :-) "........................................" he,he;)godt sagt! 0 Siter
Gjest looooonely P Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Ja, det lurer jeg også på :-) Hvem i helvete er så innbilske at de tror at noen faktisk har interesse av deres urinveksinfeksjon eller brune utflod? :-) "........................................" det er vel forresten de samme folka som får angst av at det er så lytt på legesenteret:"gud-noen kan jo høre hva jeg tar opp med legesekretæren" farlig,ja;D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.