Gå til innhold

Skifte nick og registrering

Gjest anonym doler med forskjellige nick

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er de egentlig redde for?

Ja, det lurer jeg også på :-)

Hvem i helvete er så innbilske at de tror at noen faktisk har interesse av deres urinveksinfeksjon eller brune utflod? :-)

"........................................"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apropo å passe seg for dodraugen - hørte på radioen idag, et kjempemorsomt innslag om en person som skulle på do..

Idet han løftet opp lokket så han rett inn i de stikkende øynene til en svær øgle :-) :-)

Sværingen på 75 cm var skikkelig aggressiv og klar til å bite :-)

Historien er visstnok et år gammel eller så, men de humret seg gjennom et langt innslag om det i dag :)

Så når du nevnte dodraugen her, så jeg bare denne grønne kjempen for meg ;)

Ja, jeg husker den saken. Og det var ikke noen "hyggelig" øgle, heller, hvis jeg ikke husker feil :-)

".........................................."

Skrevet

Den ekte dodraugen må være han godgutten som sto nede i en eller annen offentlig utedass i Oslo og tok bilder av doens brukere for et par år siden.

Heh-heh...det husker jeg også. Maken til ufyselig gris :-)

"......................................"

Gjest looooonely P
Skrevet

Hvem i helvete er så innbilske at de tror at noen faktisk har interesse av deres urinveksinfeksjon eller brune utflod? :-)

he,he;)godt sagt!

Gjest looooonely P
Skrevet

det er vel forresten de samme folka som får angst av at det er så lytt på legesenteret:"gud-noen kan jo høre hva jeg tar opp med legesekretæren" farlig,ja;D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...