Gå til innhold

Mormor skulle vært 100 år i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I midten av januar døde mormoren min. I dag skulle hun ha fylt 100 år. Det er litt vemodig å tenke på.

Savner henne, men vet hun har det veldig godt.

Måtte bare si det...

Videoannonse
Annonse
Gjest PandaMiranda
Skrevet

Oj... Trist at hun døde, da. Men godt gjort at hun ble såpass gammel! Hyggelig at du hadde et veldig godt forhold til henne.

Kanskje jeg skal si gratulerer med dagen? Selv om det er trist at hun er gått bort?

Ta godt vare på minnene.

Skrevet

Oj... Trist at hun døde, da. Men godt gjort at hun ble såpass gammel! Hyggelig at du hadde et veldig godt forhold til henne.

Kanskje jeg skal si gratulerer med dagen? Selv om det er trist at hun er gått bort?

Ta godt vare på minnene.

Tusen takk. Minnene er godt lagret i minnebanken (les: hjernen). Hun var en fantastisk person. Hun ble senil da hun nærmet seg 90, men fremdeles tar jeg meg i å tenke at jeg skulle ha diskutert noe med henne. Hun hadde så mange gode tanker om så utrolig mye.

Ja, ja sånn er nå livet. Vi fikk ha henne hos oss i 99,5 år.

Hvil i fred.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...