Gå til innhold

Kjønnssykdom? Vet noen hva dette kan være?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym og småredd
Skrevet

Dette burde vært på kjønnssykdommer, men det er så lite folk inne på dol nå om sommeren, så jeg spør heller her på åpent.

Jeg har fått noen røde små prikker på kjønnsleppene, litt kviselignende, eller som røde små runde prikker. Vanskelig å beskrive bedre.

De klør ikke, jeg kjenner dem ikke i det hele tatt,men oppdaget dem tilfeldig da lyset falt rett på idag.

Leste om kjønnsykdommer i en legebok, men kjønnsvorter så ut til å være svære utvekster, så det kan vel ikke være det?

Kanskje er det bare irritasjonsprikker etter barbering og at jeg har vært mye klam nå i varmen?

Er det noen som vet hva det kan være?

På forhånd takk for svar, jeg er litt engstelig for hva det kan være...

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Sikkert ikke noe lugubert, og varme og barbering høres ut som en god teori.

Men har du hatt ubeskyttet sex med fremmedfolk i det siste, og plages med tanker om uhumskheter der nede, er svaret en legetime unna.

Gjest anonym og småredd
Skrevet

Sikkert ikke noe lugubert, og varme og barbering høres ut som en god teori.

Men har du hatt ubeskyttet sex med fremmedfolk i det siste, og plages med tanker om uhumskheter der nede, er svaret en legetime unna.

Da håper jeg det bare er barbering og varmen, du pleier å ha greie på dette her du. :-)

Jeg har hatt ubeskyttet sex, men med samme person som jeg har vært sammen med en god stund. Noen kjønnsykdommer kan kanskje dukke opp etter lengre tid, men jeg håper ikke det er noe sånt. Har aldri hatt noen kjønnsykdommer før, så jeg ble litt overrasket da jeg så det.

Hvis det ikke blir borte får jeg heller ta en tur til legen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da håper jeg det bare er barbering og varmen, du pleier å ha greie på dette her du. :-)

Jeg har hatt ubeskyttet sex, men med samme person som jeg har vært sammen med en god stund. Noen kjønnsykdommer kan kanskje dukke opp etter lengre tid, men jeg håper ikke det er noe sånt. Har aldri hatt noen kjønnsykdommer før, så jeg ble litt overrasket da jeg så det.

Hvis det ikke blir borte får jeg heller ta en tur til legen.

Det må sies at jeg ikke er noen ekspert på kjønnsykdommer eller andre uhumskheter der nede.

Dog vil jeg tro de fleste jenter kan fortelle om lignende tilfeller av prikker, uten at det er noe mystisk forbundet med det.

Gjest Shira12
Skrevet

Varme og barbering høres logisk ut for meg! :o)

Du kan jo se det an, og plager det deg, er vel legen den som best kan hjelpe.

Gjest anonym og småredd
Skrevet

Det må sies at jeg ikke er noen ekspert på kjønnsykdommer eller andre uhumskheter der nede.

Dog vil jeg tro de fleste jenter kan fortelle om lignende tilfeller av prikker, uten at det er noe mystisk forbundet med det.

Håper på det beste, men bestilte time hos lege imorgen for sikkerhets skyld.

takk for svar. :-)

Gjest anonym og småredd
Skrevet

Gjest anonym og småredd
Skrevet

Sannsynligvis fra barbering eller varmen.

Skrevet

Det høres ut som utslett man kan få av varme og/eller barbering. Noen får slike på rumpa. Prøv å smøre med ren aloe vera gel, det roer ned huden.

Gjest anonym og småredd
Skrevet

Det høres ut som utslett man kan få av varme og/eller barbering. Noen får slike på rumpa. Prøv å smøre med ren aloe vera gel, det roer ned huden.

Takk for svar. Jeg håper det bare er det, skal prøve aloe vera på. Det funker mot så mye. :-)

For sikkerhets skyld tar jeg og sjekker meg hos legen imorgen, bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite - spesielt siden jeg aldri har hatt noe sånt før heller.

Og så slipper vi å bekymre oss for hva det kan være.

Gjest anonym og småredd
Skrevet

Vel, da har jeg vært hos legen. Det var begynnerstadiet på kjønnsvorter. :-(

Så nå må det pensles her.

Helvete altså, dette var ikke moro. Legen sa at når man har fått dette så er viruset i kroppen resten av livet. Men det smitter bare ved utbrudd.

Håper bare det forsvinner fort som faen!

*går og pensler*

Gjest anonym og småredd
Skrevet

Helvete altså, dette var ikke moro. Legen sa at når man har fått dette så er viruset i kroppen resten av livet. Men det smitter bare ved utbrudd.

*går og pensler*

Gjest anonym og småredd
Skrevet

*går og pensler*

Gjest anonym og småredd
Skrevet

Sannsynligvis fra barbering eller varmen.

*går og pensler*

Gjest Shira12
Skrevet

*går og pensler*

Oj da. Da var det lurt at du gikk til legen da!

Er vel greitt og få begynt behandling tidlig. God bedring får jeg vel si da.

Skrevet

*går og pensler*

Huff da, det var dumt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...