Gå til innhold

Hvor mye ville dere gitt for ett brukt salongbord

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Sett at dere skulle ha ett da ;-)

Jeg er dårlig på og sette pris, er alltid redd for at jeg tar for mye. Nå har jeg igrunnen ikke solgt noe før heller, bare gitt bort :o)

Bordet er ett lakket furubord, 3-4 år gammelt, kostet 1500 kr nytt.

Det har jo vært i bruk, men ser helt greitt ut. Er med ett slikt avisbord under, eller hva det nå heter.

Hva ville du tatt i pris, evnetuelt gitt?

Jeg aner ikke, så derfor spør jeg dere :o)

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira12
Skrevet

rundt 500 kr

Er det jeg lurer på og ta. Den det gjelder har fått andre ting av meg, så den kommer i det store og hele godt ut av det.

Men akk så vanskelig slikt er!

Skrevet

300-400?

Furu er ikke så lett å selge nå tror jeg..

Skrevet

300-500,- Men jeg er også dårlig på slik prissetting, ender alltid med å gi bort.

Gjest Shira12
Skrevet

300-500,- Men jeg er også dårlig på slik prissetting, ender alltid med å gi bort.

Det er det jeg også ofte gjør, men skal nå sette pris.

Vi er rett og slett for snille innimellom tror jeg :o)

Gjest god sommer
Skrevet

Er det jeg lurer på og ta. Den det gjelder har fått andre ting av meg, så den kommer i det store og hele godt ut av det.

Men akk så vanskelig slikt er!

det høres for meg ut som en passende pris. du kan også sjekke brukt-annonser i avisen,og se hva de tar der:)

Gjest Shira12
Skrevet

Den første summen som slår meg er 500 kroner.

Var det jeg tenkte på også, men fikk litt angst her, og bare måtte høre med Dol ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

300-400?

Furu er ikke så lett å selge nå tror jeg..

Nei, jeg har selv byttet ut alt mitt som var i furu da vi flyttet.

Men nå har jeg en aktuell kjøper skjønner du, og det passer til kjøperens andre møbler. Jeg skal ikke sette inn en annonse ellere noe :o)

Gjest Shira12
Skrevet

det høres for meg ut som en passende pris. du kan også sjekke brukt-annonser i avisen,og se hva de tar der:)

Det kan jeg gjøre, det hadde jeg ikke tenkt på.

Jeg går for halv maskin i varmen skjønner du

;-)

Skrevet

Var det jeg tenkte på også, men fikk litt angst her, og bare måtte høre med Dol ;-)

Så lenge det er pent, ikke eldre, og kjøperen har bruk for akkurat et slikt bord, så er ikke en tredel av prisen en upris, synes jeg (her ble det mange komma).

Skrevet

Nei, jeg har selv byttet ut alt mitt som var i furu da vi flyttet.

Men nå har jeg en aktuell kjøper skjønner du, og det passer til kjøperens andre møbler. Jeg skal ikke sette inn en annonse ellere noe :o)

Selv selger jeg gamle møbler for spottpris bare for å bli kvitt det ;)

Hvis dere bor et sted dere har IKEA, så høres 500 nokså mye ut for meg.

Gjest Shira12
Skrevet

Så lenge det er pent, ikke eldre, og kjøperen har bruk for akkurat et slikt bord, så er ikke en tredel av prisen en upris, synes jeg (her ble det mange komma).

Kjøper liker det, har ikke bord nå, og ville betale for seg. Så det er nok 500 jeg ender på tror jeg.

Gjest Shira12
Skrevet

Selv selger jeg gamle møbler for spottpris bare for å bli kvitt det ;)

Hvis dere bor et sted dere har IKEA, så høres 500 nokså mye ut for meg.

Bor nok langt fra Ikea du :o)

Gjest Shira12
Skrevet

3-400 ville vært grei pris i mine øyne.

Jeg lurte på 500, men nå ble jeg litt usikker.

Kanskje jeg skal gå for 400.

Gjest Shira12
Skrevet

500,-?

Det blir enten det, eller 400.

Kjenner jeg meg selv rett blir det vel 400, har en tendens til og ville gi bort for mye til tider...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...