Gå til innhold

Hvor mye ville dere gitt for ett brukt salongbord

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Ikke mer enn et par hundre kroner.

Tror jeg går for 4-500 kr etter og ha lest svarene her. Kjøperen liker bordet, og det passer veldig fint til resten av møblene.

Videoannonse
Annonse
Gjest god sommer
Skrevet

synes du kan la bordet gå for 500,uten betenkeligheter,i og med at de du selger det til har kommet godt utav det fra før(med tidligere kjøp fra deg):)

Skrevet

Jeg lurte på 500, men nå ble jeg litt usikker.

Kanskje jeg skal gå for 400.

Selv stoler jeg såpass mye på mine medmennesker at jeg ville spurt kjøper hva han/hun synes.

Kunne tenke meg 500 for bordet, synes du det er for mye?

Så stoler jeg på at jeg får et ærlig svar ;-)

Skrevet

Tror jeg går for 4-500 kr etter og ha lest svarene her. Kjøperen liker bordet, og det passer veldig fint til resten av møblene.

Når jeg sier et par hundre kroner mener jeg gjerne opp mot 400 kr. :-) Dårlig uttrykt selvfølgelig.

Gjest Shira12
Skrevet

Selv stoler jeg såpass mye på mine medmennesker at jeg ville spurt kjøper hva han/hun synes.

Kunne tenke meg 500 for bordet, synes du det er for mye?

Så stoler jeg på at jeg får et ærlig svar ;-)

Det kan jeg gjøre, jeg kjenner kjøper godt så jeg får håpe på ett ærlig svar.

Gjest Shira12
Skrevet

Når jeg sier et par hundre kroner mener jeg gjerne opp mot 400 kr. :-) Dårlig uttrykt selvfølgelig.

Jeg tolket det som 200 hundre jeg. Men ett par blir nok tolket forskjellig :o)

Skrevet

Jeg tolket det som 200 hundre jeg. Men ett par blir nok tolket forskjellig :o)

Det var også det jeg kom på, at det jo faktisk er det det betyr.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...