bouenas Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Hva i huleste betyr dette....?? Alt datt bort, fikk beskjed om å kontakte webmaster. Skal jeg? Funker nå, men lurer litt likevel. 0 Siter
citoyen Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Det betyr at noe var galt på serveren. Hvis det virker nå så trenger du ikke gjøre noe 0 Siter
bouenas Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Skrevet 26. juli 2006 Det betyr at noe var galt på serveren. Hvis det virker nå så trenger du ikke gjøre noe Okay ;-) Det stod at jeg hadde forårsaket feilen, og lurte på hva jeg hadde gjort.. Da gjør jeg som dere sier; nemlig ingenting Thanx:) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Dol er litt ustabil for tida. Det der skjer stadig vekk. Men det går seg til etter noen minutter. 0 Siter
bouenas Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Skrevet 26. juli 2006 Dol er litt ustabil for tida. Det der skjer stadig vekk. Men det går seg til etter noen minutter. Ble redd jeg spolerte hele dol Lurte på om det var jeg som utløste det, eller om det kom av seg selv. Men nå vet jeg ihvertfall at det er sånt som skjer. Thank you 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Okay ;-) Det stod at jeg hadde forårsaket feilen, og lurte på hva jeg hadde gjort.. Da gjør jeg som dere sier; nemlig ingenting Thanx:) TENK om det var din skyld at det var så voldsomt vær over Biri i går også! 0 Siter
bouenas Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 TENK om det var din skyld at det var så voldsomt vær over Biri i går også! Ha ha, skikkelig paranoia Håper krigen i Midtøsten ikke er min feil. Huff, så stygg jeg er. Er jo fryktelig vemmelig hele greiene. Måtte bare svare deg, og da var dette det første som falt meg inn.. 0 Siter
bouenas Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 TENK om det var din skyld at det var så voldsomt vær over Biri i går også! Ha ha, skikkelig paranoia Håper krigen i Midtøsten ikke er min feil. Huff, så stygg jeg er. Er jo fryktelig vemmelig hele greiene. Måtte bare svare deg, og da var dette det første som falt meg inn.. 0 Siter
flisa Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Ha ha, skikkelig paranoia Håper krigen i Midtøsten ikke er min feil. Huff, så stygg jeg er. Er jo fryktelig vemmelig hele greiene. Måtte bare svare deg, og da var dette det første som falt meg inn.. *LOL* 0 Siter
bouenas Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 TENK om det var din skyld at det var så voldsomt vær over Biri i går også! Ha ha, skikkelig paranoia 0 Siter
bouenas Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 *LOL* Har du sett..!!! Hva i alle dager skjedde???? Svaret ville ikke gå igjennom, ble visst litt vel ivrig her. Ha ha:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.