Gå til innhold

utroskap

Anbefalte innlegg

Gjest god sommer
Skrevet

en samlivsekspert rådet folk til å tie om utroskapen sin,i et skavlan-program.det er nok mer å tape enn å vinne på å fortelle det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er hvis den parten som ikke var utro finner det ut senere. Da ville forholdet vært lettere å redde ved ærlighet fra starten av.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Selvfølgelig er det mer å tape enn å vinne på å fortelle det. Du står i seriøs fare for å bli dumpa dersom du forteller det.

Hvor realt det er er en annen sak, og jeg hadde foretrukket å vite det hvis min partner var utro mot meg. Greit nok, da har hun vært utro, men hun har ikke løyet om det i tillegg.

Uansett: Hun hadde blitt dumpa.

Gjest god sommer
Skrevet

Problemet er hvis den parten som ikke var utro finner det ut senere. Da ville forholdet vært lettere å redde ved ærlighet fra starten av.

vil ikke den andre parten hele tiden da leve med frykt for å bli bedratt-igjen?

Skrevet

vil ikke den andre parten hele tiden da leve med frykt for å bli bedratt-igjen?

Mange kjemper seg gjennom det. Men skaden er nærmest uopprettelig hvis opplysningen om utroskapen kommer fra en annen enn partneren selv.

Gjest god sommer
Skrevet

Selvfølgelig er det mer å tape enn å vinne på å fortelle det. Du står i seriøs fare for å bli dumpa dersom du forteller det.

Hvor realt det er er en annen sak, og jeg hadde foretrukket å vite det hvis min partner var utro mot meg. Greit nok, da har hun vært utro, men hun har ikke løyet om det i tillegg.

Uansett: Hun hadde blitt dumpa.

har du kommet til å fortelle det,hvis du hadde vært utro en gang og angret deg-og visst med deg selv at du aldri vil gjøre det igjen. og dere har barn sammen,og risikoen for et brudd er stor hvis du forteller det?(da går jeg ut fra at dere i en slik tenkt situasjon er lykkelige sammen ellers.

ShitDiddelyDo
Skrevet

har du kommet til å fortelle det,hvis du hadde vært utro en gang og angret deg-og visst med deg selv at du aldri vil gjøre det igjen. og dere har barn sammen,og risikoen for et brudd er stor hvis du forteller det?(da går jeg ut fra at dere i en slik tenkt situasjon er lykkelige sammen ellers.

Selvsagt.

Et hvert forhold bygger på tillit og ærlighet.

Men jeg hadde ikke vært utro i utgangspunktet. I min verden er ikke det noe som bare skjer.

Gjest god sommer
Skrevet

Selvsagt.

Men jeg hadde ikke vært utro i utgangspunktet. I min verden er ikke det noe som bare skjer.

ok. bra at det fins trofaste typer:) jeg er også av den trofaste sorten.det er best:)

Gjest sweet mint
Skrevet

Selvsagt.

Er du like pyntlig i RL også?:)

Gjest sweet mint
Skrevet

ok. bra at det fins trofaste typer:) jeg er også av den trofaste sorten.det er best:)

Jeg tror det er et spill for galleriet her inne;)

Gjest god sommer
Skrevet

Jeg tror det er et spill for galleriet her inne;)

kanskje hans kone leser innleggene hans?

bugge -jenta
Skrevet

jeg er enig med samlivseksperten.

Slike samlivseksperter kunne like gjerne fått tittelen sin på postordre, spør du meg. Man kan ikke som samlivsekspert bare ta hensyn til sitt eget syn på hva som er best. Et samliv består av to parter, og det er ikke opp til en samlivsekspert å bestemme hva som er best for begge partene. Det må faktisk begge partene ha rett til å uttale seg om. Jeg irriterer meg grønn(grønnere enn grønnest) over slike samlivseksperter og synes de er grunne.

Skrevet

Slike samlivseksperter kunne like gjerne fått tittelen sin på postordre, spør du meg. Man kan ikke som samlivsekspert bare ta hensyn til sitt eget syn på hva som er best. Et samliv består av to parter, og det er ikke opp til en samlivsekspert å bestemme hva som er best for begge partene. Det må faktisk begge partene ha rett til å uttale seg om. Jeg irriterer meg grønn(grønnere enn grønnest) over slike samlivseksperter og synes de er grunne.

Godt sagt!

Skrevet

Jeg så ikke intervjuet, men trodde ikke at det dreide seg om råd til alle og enhver i slik situasjon. Jeg mener bare at det i mange tilfeller er tøv å fortelle den andre parten om utroskap. Det man ikke vet har man ikke vondt av.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er du like pyntlig i RL også?:)

Jeg synes ikke det å være trofast har så mye med å være pyntelig å gjøre.

Men joa, det jeg skriver her (i hvert fall i denne tråden ...) mener jeg.

bugge -jenta
Skrevet

Jeg så ikke intervjuet, men trodde ikke at det dreide seg om råd til alle og enhver i slik situasjon. Jeg mener bare at det i mange tilfeller er tøv å fortelle den andre parten om utroskap. Det man ikke vet har man ikke vondt av.

Jeg kan nok ikke følge deg på den sidte der. mange sier dette; at det en ikke vet har en ikke vondt av, men jeg er gammeldags og har mitt syn på det. Total ærlighet, man har tross alt valgt å dele hele livet sitt med et menneske. jeg har bare et liv, og jeg velger å dele det med min mann og vice versa. Det er en ganske stor gave, selv om det humper og går i alle forhold innimellom. At min mann har vært utro uten å si det til meg, for å "skåne" meg, fratar meg muligheten til å velge om jeg ønsker å dele livet med ham. Elsker han meg, gir han meg denne valgmuligheten, det er bare rett og riktig.

Det er ikke sikkert at jeg hadde gått. Det vet jeg ikke ennå, siden jeg ikke har kommet i den situasjonen. Men jeg tror det vil ligge en verkebyll i et forhold hvor en bærer på en silik hemmelighet. Det vil påvirke forholdet uansett.

Gjest sweet mint
Skrevet

kanskje hans kone leser innleggene hans?

Sist jeg traff han hadde han ingen koner;)

Gjest god sommer
Skrevet

Sist jeg traff han hadde han ingen koner;)

samboer,da;) eller driver han bare med elskerinner,som han beskrev tidligere i kveld?(han var trofast tilogmed mot sine elskerinner,sa han...);p

Gjest sweet mint
Skrevet

samboer,da;) eller driver han bare med elskerinner,som han beskrev tidligere i kveld?(han var trofast tilogmed mot sine elskerinner,sa han...);p

Han er like sannferdig som VG;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...