Gjest god sommer Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Han er like sannferdig som VG;) ok;) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Jeg kan nok ikke følge deg på den sidte der. mange sier dette; at det en ikke vet har en ikke vondt av, men jeg er gammeldags og har mitt syn på det. Total ærlighet, man har tross alt valgt å dele hele livet sitt med et menneske. jeg har bare et liv, og jeg velger å dele det med min mann og vice versa. Det er en ganske stor gave, selv om det humper og går i alle forhold innimellom. At min mann har vært utro uten å si det til meg, for å "skåne" meg, fratar meg muligheten til å velge om jeg ønsker å dele livet med ham. Elsker han meg, gir han meg denne valgmuligheten, det er bare rett og riktig. Det er ikke sikkert at jeg hadde gått. Det vet jeg ikke ennå, siden jeg ikke har kommet i den situasjonen. Men jeg tror det vil ligge en verkebyll i et forhold hvor en bærer på en silik hemmelighet. Det vil påvirke forholdet uansett. Enig med deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.