Gå til innhold

Fyrverkeri i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her lyner det skikkelig i det fjerne.

Kan se ut som om det er spektakulær underholdning i vente *s*

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Stakk nettopp hue utafor døra for å se hva du snakker om, og så det mest fantastiske lyn. Det var vannvittig og holdt seg på himmelen så lenge at jeg hadde rukket å ta opp mobilen og knipse et bilde.

Skrevet

Stakk nettopp hue utafor døra for å se hva du snakker om, og så det mest fantastiske lyn. Det var vannvittig og holdt seg på himmelen så lenge at jeg hadde rukket å ta opp mobilen og knipse et bilde.

...men så har det tatt bråslutt nå, dessverre.

Synd - hadde håpet på noen skikkelige smell her i natt ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

...men så har det tatt bråslutt nå, dessverre.

Synd - hadde håpet på noen skikkelige smell her i natt ;-)

Jupp. Nå ble det plutselig stille her også.

Skrevet

Jupp. Nå ble det plutselig stille her også.

Det er ikke nødvendig å sende det sørover! Her er det foreløpig kun en og annen sort sky å se.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er ikke nødvendig å sende det sørover! Her er det foreløpig kun en og annen sort sky å se.

Uværet var et godt stykke nord for meg (jeg er i Oslo Vest nå), og det ser ut som om det har gitt seg. Så du er nok safe. :)

Skrevet

Uværet var et godt stykke nord for meg (jeg er i Oslo Vest nå), og det ser ut som om det har gitt seg. Så du er nok safe. :)

Takk!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Takk!

Tordenvær er da koselig! :)

(Med mindre du sitter i en utsatt hytte høyt oppå et fjell, eller ute på en stor, åpen plass).

Skrevet

Tordenvær er da koselig! :)

(Med mindre du sitter i en utsatt hytte høyt oppå et fjell, eller ute på en stor, åpen plass).

Det er noe med alle stikk-kontakter som visstnok bør dras ut, det manglende overspenningsvernet, latskap, elektronikkens finurlige verden osv. osv.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er noe med alle stikk-kontakter som visstnok bør dras ut, det manglende overspenningsvernet, latskap, elektronikkens finurlige verden osv. osv.

Tror det bare er tv-en og pc-en du bør dra ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...