Hawkwind Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Her lyner det skikkelig i det fjerne. Kan se ut som om det er spektakulær underholdning i vente *s* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Stakk nettopp hue utafor døra for å se hva du snakker om, og så det mest fantastiske lyn. Det var vannvittig og holdt seg på himmelen så lenge at jeg hadde rukket å ta opp mobilen og knipse et bilde. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Skrevet 26. juli 2006 Stakk nettopp hue utafor døra for å se hva du snakker om, og så det mest fantastiske lyn. Det var vannvittig og holdt seg på himmelen så lenge at jeg hadde rukket å ta opp mobilen og knipse et bilde. ...men så har det tatt bråslutt nå, dessverre. Synd - hadde håpet på noen skikkelige smell her i natt ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 ...men så har det tatt bråslutt nå, dessverre. Synd - hadde håpet på noen skikkelige smell her i natt ;-) Jupp. Nå ble det plutselig stille her også. 0 Siter
frosken Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jupp. Nå ble det plutselig stille her også. Det er ikke nødvendig å sende det sørover! Her er det foreløpig kun en og annen sort sky å se. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Det er ikke nødvendig å sende det sørover! Her er det foreløpig kun en og annen sort sky å se. Uværet var et godt stykke nord for meg (jeg er i Oslo Vest nå), og det ser ut som om det har gitt seg. Så du er nok safe. 0 Siter
frosken Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Uværet var et godt stykke nord for meg (jeg er i Oslo Vest nå), og det ser ut som om det har gitt seg. Så du er nok safe. Takk! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Takk! Tordenvær er da koselig! (Med mindre du sitter i en utsatt hytte høyt oppå et fjell, eller ute på en stor, åpen plass). 0 Siter
frosken Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Tordenvær er da koselig! (Med mindre du sitter i en utsatt hytte høyt oppå et fjell, eller ute på en stor, åpen plass). Det er noe med alle stikk-kontakter som visstnok bør dras ut, det manglende overspenningsvernet, latskap, elektronikkens finurlige verden osv. osv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Det er noe med alle stikk-kontakter som visstnok bør dras ut, det manglende overspenningsvernet, latskap, elektronikkens finurlige verden osv. osv. Tror det bare er tv-en og pc-en du bør dra ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.