Gå til innhold

Beste SonyEricsson-telefonen?

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny mobil og vil absolutt fortsette med SonyEricsson som jeg er veldig fornøyd med (har jo dessuten alt av utstyr til telefonen og vil derfor ikke bytte produsent). Hvilken bruker dere og hva er bra og evt. dårlig med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har k500i. Jeg er ikke så kjempefornøyd (men jeg kan ha vært uheldig). Mens telefonen var ganske ny begynte den med å ofte nekte å ville lade. Dessuten ble batteriet flatt med en gang igjen. Jeg fikk ny telefon, men jeg har begynt å se tendensen på denne også, men det er en stund siden nå, så jeg krysser fingrene.

Skrevet

Jeg har K750i og er bare fornøyd. Eller, kameradekselet åpner seg litt for lett opp kanskje, uten at det er noe stort problem for meg.

Skulle jeg kjøpt ny telefon nå, og pris ikke var noe problem, så ville jeg nok gått for en av de nyeste modellene, fx den med kamera på 3,2 megapixel (K750 og W800 har 2 megapixel). Det er en annen ny modell nå også, tror den er en forbedring av W800, uten at jeg er helt sikker. Har ikke fulgt så nøye med.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er også fornøyd med 750i.

Det er den telefonen jeg har vært desidert best fornøyd med.

Men nå som du får en som heter K800i (tror jeg det er), ville jeg gått for den. Den har visst betraktelig bedre kamera enn 750i. 3 mp og diverse snacks.

Tror ikke den er så jævla dyr heller. Det er også en av fordelene med SE. Du får utrolig mye for penga sammenlignet med toppmodellene til f.eks. Nokia.

Dessuten slipper du alt Nokia-trøbbelet.

Skrevet

Jeg har W810i og er veldig godt fornøyd med den. den er også en walkman og med en 2Gb memotysrick er det plass til en del mp3-filer.

Skrevet

Jeg har en W600i og er kjempefornøyd:) På den er det mp3, 1.3 megapixelkamera og så ser den kul ut ;) Min er oransje så den skal være lett å finne i veska, men de fåes i flere farger. Jeg hadde k700i tidligere og var kjempefornøyd med den også:)

Det eneste jeg savner på SE telefoner i forhold til Nokia er en enkel funksjon for påminnelse av fødselsdager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...