Gjest god sommer Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 en venninne har innledet et forhold til en opptatt mann.har dere noen råd til hva jeg skal si til henne,for å få henne på bedre tanker? 0 Siter
Sofline Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Be henne finne et eksempel på et slikt forhold som har endt lykkelig... 0 Siter
fineline Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Det finnes dessverre ingen råd. Hun må oppdage selv at dette ikke er noe å satse på. Slik er det alltid i slike tilfeller. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Tja. Det eneste du kan gjøre er vel å be dama om å unngå å forelske seg. Det er urutinert. Er det kun sex har du vel intet å frykte. 0 Siter
Gjest god sommer Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Tja. Det eneste du kan gjøre er vel å be dama om å unngå å forelske seg. Det er urutinert. Er det kun sex har du vel intet å frykte. er det bare forbigående da,tror du,om det kun er sex? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 er det bare forbigående da,tror du,om det kun er sex? Hvis det kun er sex er det vel kun sex? Hvis hun får følelser for fyren kan hun dog få åpenbare problemer. Dette er da barnelærdom. 0 Siter
Gjest god sommer Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Hvis det kun er sex er det vel kun sex? Hvis hun får følelser for fyren kan hun dog få åpenbare problemer. Dette er da barnelærdom. ja,men jeg skulle allikevel gjerne kunne få henne til å kutte ham ut.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 ja,men jeg skulle allikevel gjerne kunne få henne til å kutte ham ut.. Hvem er du til å bry deg med hvem venninna di puler? 0 Siter
Gjest god sommer Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Hvem er du til å bry deg med hvem venninna di puler? kjenner kona til han som min venninne har begynt med... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.