Gå til innhold

Finne ut når en person er født

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrig over alle grenser
Skrevet

Jeg har utrolig lyst å vite når en jeg kjenner har bursdag. Ingen som jeg har spurt vet det. Finnes det noen steder på nettet hvor jeg kan sjekke? Ligningskontor, folkeregister....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en avis som har lagt ut ligningen for noen år siden. Hvis personen hadde inntekt det/de år(ene)kan du finne bursdagen. Var det Aftenbladet tro?

Gjest god sommer
Skrevet

på skattelistene,når de er lagt ut-du søker bare på navn

Skrevet

www.bt.no

Søk på skattelister i denne avisen. :)

Skal du sjekke om stjernetegna deres passer sammen nå a'? ;)

Gjest Calóni
Skrevet

...og på skattesøk på adressa.no. Litt å velge i, så lenge man nøyer seg med skattelister fra noen år tilbake, og det spiller jo ingen rolle, så lenge det er bursdager man skal finne ut. Jeg bruker det stadig vekk, det er pinlig å spørre en man kjenner veldig godt og har vært med på bursdagsfeiring til tidligere, når på året han er født ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...