Gjest nysgjerrig over alle grenser Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jeg har utrolig lyst å vite når en jeg kjenner har bursdag. Ingen som jeg har spurt vet det. Finnes det noen steder på nettet hvor jeg kan sjekke? Ligningskontor, folkeregister.... 0 Siter
Sofline Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Det er en avis som har lagt ut ligningen for noen år siden. Hvis personen hadde inntekt det/de år(ene)kan du finne bursdagen. Var det Aftenbladet tro? 0 Siter
Gjest god sommer Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 på skattelistene,når de er lagt ut-du søker bare på navn 0 Siter
soleil Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 www.bt.no Søk på skattelister i denne avisen. Skal du sjekke om stjernetegna deres passer sammen nå a'? 0 Siter
Sofline Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Jeg fant det: http://web3.aftenbladet.no/skatt/ 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 ...og på skattesøk på adressa.no. Litt å velge i, så lenge man nøyer seg med skattelister fra noen år tilbake, og det spiller jo ingen rolle, så lenge det er bursdager man skal finne ut. Jeg bruker det stadig vekk, det er pinlig å spørre en man kjenner veldig godt og har vært med på bursdagsfeiring til tidligere, når på året han er født 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.