Sofline Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 http://www.google.no/search?sourceid=navclient&hl=no&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-36,GGLG:no&q=pepperspray Takk! 0 Siter
Gjest serimner Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Angst av å bli utsatt for vold og trusler som man selv har skyld i fordi man overfalder vedkommende som angriper en? :-) Jeg angriper ofte. 0 Siter
keinstein Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Angst av å bli utsatt for vold og trusler som man selv har skyld i fordi man overfalder vedkommende som angriper en? :-) Muligens. Det er mange muligheter for traumer og angst. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Muligens. Det er mange muligheter for traumer og angst. Hvis en person forsøker å voldta meg, vil jeg ikke bry meg om at han får traumer etterpå... 0 Siter
keinstein Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Hvis en person forsøker å voldta meg, vil jeg ikke bry meg om at han får traumer etterpå... Det er lov å forsvare seg. Men bruk noe som ikke er et våpen. Jeg har "tilfeldigvis" et hakkeskaft i gangen. En nabo har "tilfeldigvis" et langt sverd til pynt på veggen. Et sted jeg var vakt hadde vi aviser, hardt sammenrullede på en spesiell måte. I henda på en trent er det svært effektivt uten at noen kan si det er ment og forberedt som våpen. En landhockeykølle er et våpen når den befinner seg på et sted den opplagt ikke hører hjemme. Det kan bli ubehagelig å skade noen unødig eller uten at du kan bevise at det var fare på ferde. Jeg vet ikke riktig hva damer kan ha med seg, men hårspray i små bokser fantes før vet jeg. Det funker kanskje litt for bra. Øya blir ikke helt seg sjøl etterpå. 0 Siter
Gjest lunken larris Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Hvis en person forsøker å voldta meg, vil jeg ikke bry meg om at han får traumer etterpå... Er du så atraktiv da? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Angst og mareritt. Øyet og synet er en viktig del av hjernen, den prioriterer sterkt å beskytte øynene, oppelver det som svært traumatisk at synet blir skadet eller smerter i øyet. Derfor er svie av pepper i øynene så effektivt; du glemmer alt annet så lenge du ikke kan se og det svir. Mange som har "fått noe i øyet" får sterk angst av det. Litt på siden: Hvis du ser inn i øyet, kan du se rett på hjernen; dvs synsnerven, som en gul flekk. Mannge får angst av å bli utsatt for vold og trusler også selvsagt, men det kommer i tillegg. jeg skal love deg at jeg hadde gitt fullt faen i om en person som voldtok/forsøkte voldta meg fikk traumer og angst etterpå, tvert om hadde det faktisk vært ganske greit. 0 Siter
keinstein Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 jeg skal love deg at jeg hadde gitt fullt faen i om en person som voldtok/forsøkte voldta meg fikk traumer og angst etterpå, tvert om hadde det faktisk vært ganske greit. Kan jo hende han trenger det da stakkar. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Kan jo hende han trenger det da stakkar. trenger hva? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Det er lov å forsvare seg. Men bruk noe som ikke er et våpen. Jeg har "tilfeldigvis" et hakkeskaft i gangen. En nabo har "tilfeldigvis" et langt sverd til pynt på veggen. Et sted jeg var vakt hadde vi aviser, hardt sammenrullede på en spesiell måte. I henda på en trent er det svært effektivt uten at noen kan si det er ment og forberedt som våpen. En landhockeykølle er et våpen når den befinner seg på et sted den opplagt ikke hører hjemme. Det kan bli ubehagelig å skade noen unødig eller uten at du kan bevise at det var fare på ferde. Jeg vet ikke riktig hva damer kan ha med seg, men hårspray i små bokser fantes før vet jeg. Det funker kanskje litt for bra. Øya blir ikke helt seg sjøl etterpå. Sannsynligheten for å få varige men av pepperspray er noe tilnærmet lik null. Sannsynligheten for å få varige skader av et langt sverd er relativt stor. Sammenligningen er pervers. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Det er lov å forsvare seg. Men bruk noe som ikke er et våpen. Jeg har "tilfeldigvis" et hakkeskaft i gangen. En nabo har "tilfeldigvis" et langt sverd til pynt på veggen. Et sted jeg var vakt hadde vi aviser, hardt sammenrullede på en spesiell måte. I henda på en trent er det svært effektivt uten at noen kan si det er ment og forberedt som våpen. En landhockeykølle er et våpen når den befinner seg på et sted den opplagt ikke hører hjemme. Det kan bli ubehagelig å skade noen unødig eller uten at du kan bevise at det var fare på ferde. Jeg vet ikke riktig hva damer kan ha med seg, men hårspray i små bokser fantes før vet jeg. Det funker kanskje litt for bra. Øya blir ikke helt seg sjøl etterpå. Men som flere i denne tråden skriver så finnes det en lovlig forsvarsspray, så jeg tror jeg satser på den. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Er du så atraktiv da? Jepp... hehe... :-) Uansett: attraktivitet har ingenting med saken å gjøre. Damer på 60 blir også voldtatt noen ganger. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 jeg skal love deg at jeg hadde gitt fullt faen i om en person som voldtok/forsøkte voldta meg fikk traumer og angst etterpå, tvert om hadde det faktisk vært ganske greit. Enig. :-) 0 Siter
Gjest lunken larris Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Jepp... hehe... :-) Uansett: attraktivitet har ingenting med saken å gjøre. Damer på 60 blir også voldtatt noen ganger. Ja, filèt er filèt;) 0 Siter
Gjest lisa gikk til skolen Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Men som flere i denne tråden skriver så finnes det en lovlig forsvarsspray, så jeg tror jeg satser på den. :-) Har du forfølgelsesvanvidd? 0 Siter
Sofline Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Har du forfølgelsesvanvidd? Ja, er det ikke åpenbart...? :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Sannsynligheten for å få varige men av pepperspray er noe tilnærmet lik null. Sannsynligheten for å få varige skader av et langt sverd er relativt stor. Sammenligningen er pervers. Politiet har selv klaget til verneombudne at de har fått angst av å teste pepperspray. De må gjennom en prøve for å få lov å bruke det selv. Pervers er et kvalitesstempel når det kommer fra deg. Sverdet er ikke skarpt. Det er slipt rund i eggen for ikke å gi kuttskader. Men det skremmer og gjør styggvondt å bli truffet. Omtrent som et balltre kan jeg tenke meg. En spenna gæærn bekjent slo en innbruddstyv i skallen med en hammer her om dagen hørte jeg. Jeg er sterkt i mot slikt. Det kan lett bli veldig feil. Ingen vet enda hvordan det gikk med den stakkars østeuropeeren som nok bare var ute etter noen ubetydelige verdisaker i garasjen hans. Tyven ravet rundt og rauta som en gal ku før han ramlet inn i en bil med noen andre og stakk. For alt jeg vet er han kanskje død. Hammergærningen skulle hatt bank. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Politiet har selv klaget til verneombudne at de har fått angst av å teste pepperspray. De må gjennom en prøve for å få lov å bruke det selv. Pervers er et kvalitesstempel når det kommer fra deg. Sverdet er ikke skarpt. Det er slipt rund i eggen for ikke å gi kuttskader. Men det skremmer og gjør styggvondt å bli truffet. Omtrent som et balltre kan jeg tenke meg. En spenna gæærn bekjent slo en innbruddstyv i skallen med en hammer her om dagen hørte jeg. Jeg er sterkt i mot slikt. Det kan lett bli veldig feil. Ingen vet enda hvordan det gikk med den stakkars østeuropeeren som nok bare var ute etter noen ubetydelige verdisaker i garasjen hans. Tyven ravet rundt og rauta som en gal ku før han ramlet inn i en bil med noen andre og stakk. For alt jeg vet er han kanskje død. Hammergærningen skulle hatt bank. "Politiet har selv klaget til verneombudne at de har fått angst av å teste pepperspray. De må gjennom en prøve for å få lov å bruke det selv." Like fullt er det svært få som reagerer på peppersprayen (utover de første minuttene), og her snakker vi om en situasjon hvor alternativet er voldtekt. 0 Siter
keinstein Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Men som flere i denne tråden skriver så finnes det en lovlig forsvarsspray, så jeg tror jeg satser på den. :-) Den er dårlig. Da bør du i hvert fall holde øya hans oppe, tømme hele i dem og løpe om en gud etterpå. Kanskje like greit med vaniljesaus? 0 Siter
org Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Det er lov å forsvare seg. Men bruk noe som ikke er et våpen. Jeg har "tilfeldigvis" et hakkeskaft i gangen. En nabo har "tilfeldigvis" et langt sverd til pynt på veggen. Et sted jeg var vakt hadde vi aviser, hardt sammenrullede på en spesiell måte. I henda på en trent er det svært effektivt uten at noen kan si det er ment og forberedt som våpen. En landhockeykølle er et våpen når den befinner seg på et sted den opplagt ikke hører hjemme. Det kan bli ubehagelig å skade noen unødig eller uten at du kan bevise at det var fare på ferde. Jeg vet ikke riktig hva damer kan ha med seg, men hårspray i små bokser fantes før vet jeg. Det funker kanskje litt for bra. Øya blir ikke helt seg sjøl etterpå. Om jeg forstår deg riktig, kan du ikke bli straffet for "tilfeldigvis" å ha et hakkeskaft i gangen. Da kan ikke jeg bli straffet for at jeg like "tilfeldig" har ei flaske deo (ikke roll-on...) eller ei flaske hårspray i veska? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.