Gjest springbank Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Si fra hvor du bor da, så jeg slipper å dra dit og bli nedsprayet med pepperspray av ei paranoid kjerring som tror alle er ute etter henne :-p Kjerring? Hun har ikke fått kjønnslukt enda:) 0 Siter
Sofline Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Si fra hvor du bor da, så jeg slipper å dra dit og bli nedsprayet med pepperspray av ei paranoid kjerring som tror alle er ute etter henne :-p Jeg bor i Danmark, men bekymre det ikke, jeg tror ikke alle er ute etter meg. :-) Jeg regner heller ikke med å gå med den her, men jeg skal til et litt "farligere" land snart. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Kjerring? Hun har ikke fått kjønnslukt enda:) Hva vet du om det? :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 Poenget her er jo at du risikerer å spraye en uskyldig person. Kanskje har en mann det travelt og småjobber hjem. Så går en paranoid kjerring som tror alle er ute etter henne med en pepperspray i lomma..... Da er du ikke noe bedre enn de som voldtar og påfører uskyldige fysisk og psykisk smerte. Ikke alle er like paranoide... 0 Siter
keinstein Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Nå har 1000'vis av operative i min etat blitt eksponert for pepperspray "The Real Thing", og så langt kjenner jeg ikke til at noen har fått påvist synsskader. Irritasjoner over kortere tid, ja i få tilfeller. Men ikke skader. De har - i flg pressen, klaget til verneombuda. Men det er kanskje bare pysene? Kvinnfolka? 0 Siter
petter smart Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Jeg bor i Danmark, men bekymre det ikke, jeg tror ikke alle er ute etter meg. :-) Jeg regner heller ikke med å gå med den her, men jeg skal til et litt "farligere" land snart. Phu, da kan jeg fortsette med mine danmarksturer :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Skrevet 31. juli 2006 Phu, da kan jeg fortsette med mine danmarksturer :-) Meg bør du i hvertfall ikke være redd for... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.