Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest springbank
Skrevet

Si fra hvor du bor da, så jeg slipper å dra dit og bli nedsprayet med pepperspray av ei paranoid kjerring som tror alle er ute etter henne :-p

Kjerring? Hun har ikke fått kjønnslukt enda:)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

19

• keinstein

14

• petter smart

8

• ShitDiddelyDo

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Si fra hvor du bor da, så jeg slipper å dra dit og bli nedsprayet med pepperspray av ei paranoid kjerring som tror alle er ute etter henne :-p

Jeg bor i Danmark, men bekymre det ikke, jeg tror ikke alle er ute etter meg. :-) Jeg regner heller ikke med å gå med den her, men jeg skal til et litt "farligere" land snart.

Skrevet

Kjerring? Hun har ikke fått kjønnslukt enda:)

Hva vet du om det? :-)

Skrevet

Poenget her er jo at du risikerer å spraye en uskyldig person. Kanskje har en mann det travelt og småjobber hjem. Så går en paranoid kjerring som tror alle er ute etter henne med en pepperspray i lomma.....

Da er du ikke noe bedre enn de som voldtar og påfører uskyldige fysisk og psykisk smerte.

Ikke alle er like paranoide...

Skrevet

Nå har 1000'vis av operative i min etat blitt eksponert for pepperspray "The Real Thing", og så langt kjenner jeg ikke til at noen har fått påvist synsskader. Irritasjoner over kortere tid, ja i få tilfeller. Men ikke skader.

De har - i flg pressen, klaget til verneombuda. Men det er kanskje bare pysene? Kvinnfolka?

petter smart
Skrevet

Jeg bor i Danmark, men bekymre det ikke, jeg tror ikke alle er ute etter meg. :-) Jeg regner heller ikke med å gå med den her, men jeg skal til et litt "farligere" land snart.

Phu, da kan jeg fortsette med mine danmarksturer :-)

Skrevet

Phu, da kan jeg fortsette med mine danmarksturer :-)

Meg bør du i hvertfall ikke være redd for... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...