Gå til innhold

Wow!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest soljenta_83
Skrevet

Høres jo ut som om alle stemmene er forvrengte da

Skrevet

Christina Aguilera go home! (nettopp sett på MTV om CA's liv. Masse klipp fra når hun var barn og sang i talentkonkurranser.)

Denne jenta blir stjerne!

Skrevet

helt klart imponerende, men trenger egentlig verden flere skrikedamer :)

Skrevet

Skrikedamer?

Skrevet

Enig. Den spesielle måten å skrikesynge på blir noe tilgjort og ensformig.

Men hun har en stor stemme, ingen tvil om det.

Skrevet

Skrikedamer?

Som for eksempel, Celine Dion, Mariah Carey, Kurt Nilsen (he,he), jeg mener sånn overdrevent "divasynging", Whitney Houston b.la

Sangere med stemmer, men som ødelegger hele konseptet og seg selv, ved å slenge seg på den kommersielle bølgen av overdrevent tone/oktavbytte i løpet av en sang.

Skrevet

Som for eksempel, Celine Dion, Mariah Carey, Kurt Nilsen (he,he), jeg mener sånn overdrevent "divasynging", Whitney Houston b.la

Sangere med stemmer, men som ødelegger hele konseptet og seg selv, ved å slenge seg på den kommersielle bølgen av overdrevent tone/oktavbytte i løpet av en sang.

Syns de er fine jeg da *rødmer*

Gjest Audiens
Skrevet

Og se hvem som sitter helt til høyre i juryen!! haha!! Smukkasen sjøl, men han har glemt shortsen sin.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nope. Svaret på det er definitivt nei.

Men til å være 11 år gammel var det der ikke rent lite imponerende.

Skrevet

Syns de er fine jeg da *rødmer*

Du er jo ikke alene om det (desverre), jeg syns det kan være OK noen ganger om det er i svært moderate mengder. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...