Gå til innhold

god morgen!

Anbefalte innlegg

Gjest looooonely P
Skrevet

i dag er en fin dag til å starte et nytt og bedre liv!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du???

Sto opp kl. 05.23 sammen med lillebror. Mellomsøster kom 5 minutter etter gråtende fordi hun ikke klarte å overnatte hos venninna si i går kveld. Nå ville hun dra dit.

Får mensen, og har så vondt at jeg tror jeg spyr snart. (Panodil Zapp er tingen.)

Nei, jeg tror jeg venter til i morgen med å starte ett nytt og bedre liv...

Gjest looooonely P
Skrevet

Syns du???

Sto opp kl. 05.23 sammen med lillebror. Mellomsøster kom 5 minutter etter gråtende fordi hun ikke klarte å overnatte hos venninna si i går kveld. Nå ville hun dra dit.

Får mensen, og har så vondt at jeg tror jeg spyr snart. (Panodil Zapp er tingen.)

Nei, jeg tror jeg venter til i morgen med å starte ett nytt og bedre liv...

ja-alt til sin tid! ha en fin dag:)

Skrevet

Lykke til! ;) Tror jeg fortsetter med mitt gamle en stund til jeg.

Skrevet

ja-alt til sin tid! ha en fin dag:)

Takk, den må vel gå seg til...

Gjest looooonely P
Skrevet

Med en god mårrarunk?

ja,hvis det gjør DIN dag god,så er jo det en god start på dagen.ha en fin dag!:)

Gjest looooonely P
Skrevet

Lykke til! ;) Tror jeg fortsetter med mitt gamle en stund til jeg.

ha en fin dag! :) alle dere har vel ikke det samme behovet heller,for å starte et nytt og bedre liv..men det har jeg-og i dag er dagen;)

Angelica :o)
Skrevet

God morgen, ja. Blir nok en herlig dag dette :D

Skrevet

Så fint for deg da :)

Jeg lengter bare etter kjøligere vær og ei stille og rolig natt med søvn...

Skrevet

I dag starter ferien med kjæresten min og vi gleder oss vilt! Både vi to voksne og mine to barn! :o)

Skrevet

Min dag er like fin som dagen før og den før der igjen. Osv.

Men blir sikkert enda bedre fra mandag av, når alle kommer tilbake fra ferie, og jeg slipper å sitte her i 8 timer nesten helt uten oppgaver og ingen kjekke kollegaer å mase med.

Men jeg har jo dol :o)

Gjest god sommer
Skrevet

I dag starter ferien med kjæresten min og vi gleder oss vilt! Både vi to voksne og mine to barn! :o)

kos dere i ferien! godt å høre om folk som er lykkelige sammen:)

Skrevet

kos dere i ferien! godt å høre om folk som er lykkelige sammen:)

Vi skal kose oss ja! :o) De første dagene blir det vel bærturer og båtturer med ungene og kos i hagen med trampoline og plaskebasseng tenker jeg.

Når ungene drar til pappan så setter vi to kursen til fjells for noen dager på hesteryggen!!! Vi har gledet oss i månedsvis! :o) Så har vi vår egen traver som skal trenes, hytta som må besøkes og sikkert enda flere båtturer og bærturer med påfølgende sylting tenker jeg. :o)

*Lykkelig*

Gjest Shira12
Skrevet

God formiddag får vel jeg si.

He he, er ikke den som er først oppe ;-)

Skrevet

Kunne ikke hatt det bedre jeg! .) ja, bortsett fra at det var mye jeg skulle gjort nå - men det er så varmt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...