Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg blir litt forvirret av disse kalkulatorene. Den på babyverden viser seks fruktbare dager mens andre viser bare 2-3. Noen som vet hva som er mest "riktig"?

Prøver ikke å få barn, men gjør ingenting for å forhindre det heller. Vi fikk barn for 9 måneder siden. Vi tar det som det kommer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239766-eggl%C3%B8sningskalkulator/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å være helt ærlig: Jeg ville ikke ha stolt på noen av dem!! Ingen kvinnekropp er lik og kalkulatorene gir bare en indikasjon på syklusen.

Dersom du ikke prøver å bli gravid ville jeg bare tatt alt sånn som det kommer og tenke at det som skjer, det skjer før eller siden.

For å finne eggløsningen anbefales temperaturmåling hver morgen, eller eggløsningstester man kjøper på apoteket. Man kan også finne ut av det ved hjelp av utfloden. Masse om dette på

www.pernille.info

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...