Yia Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Det fungerer faktisk! Jeg er klin ubrukelig uken før mensen, sur, meggete, hudløs og sjalu. Har tatt Femal i en måned og denne uken har jeg vært mye bedre! I følge pakningsvedlegget får man ikke full virkning før etter tre måneder, så dette kan jo bare bli bedre. Jippi! 0 Siter
Yia Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Er det fra helsekost? Ja, kjøpte på helsekost. Dyrt, men verdt det! 0 Siter
Yia Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Hva inneholder femal? Pollen. Jeg er allergisk, men jeg har ikke reagert noe mer. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Pollen. Jeg er allergisk, men jeg har ikke reagert noe mer. Jeg er også allergisk mot pollen. Det høres nesten for godt ut til å være sant! Men nå ble jeg fristet til å prøve. 0 Siter
Yia Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Jeg er også allergisk mot pollen. Det høres nesten for godt ut til å være sant! Men nå ble jeg fristet til å prøve. Jeg ble faktisk overrasket over at jeg fikk mensen, gikk liksom å ventet på det dårlige humøret som kommer i forkant... Jeg hadde ikke så stor tro på det heller. Det står at det skal virke på vann i kroppen og, men det synes jeg ikke det har gjort. Det er i grunn ikke så farlig så lenge humøret er bra! Det er jo greit å ha prøvd i alle fall, det er jo så vondt å være sånn. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Jeg ble faktisk overrasket over at jeg fikk mensen, gikk liksom å ventet på det dårlige humøret som kommer i forkant... Jeg hadde ikke så stor tro på det heller. Det står at det skal virke på vann i kroppen og, men det synes jeg ikke det har gjort. Det er i grunn ikke så farlig så lenge humøret er bra! Det er jo greit å ha prøvd i alle fall, det er jo så vondt å være sånn. Ja. Jeg bruker å bli litt deprimert og frynsette. Tar du pillene uken før? Er det dyrt? 0 Siter
Yia Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Ja. Jeg bruker å bli litt deprimert og frynsette. Tar du pillene uken før? Er det dyrt? Jeg tar to hver dag (eh...når jeg husker på det i alle fall). Jeg tror det kostet ca 300kr for to måneders bruk. Når virkningen har kommet ordentlig i gang kan du trappe ned til en. Jeg blir deprimert jeg og, klarer ikke se på nyheter for da bare gråter jeg. Og tar alt opp i verste mening. Det kan jo hende de hjelper på deg og? Tror det var Life som hadde de. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Jeg tar to hver dag (eh...når jeg husker på det i alle fall). Jeg tror det kostet ca 300kr for to måneders bruk. Når virkningen har kommet ordentlig i gang kan du trappe ned til en. Jeg blir deprimert jeg og, klarer ikke se på nyheter for da bare gråter jeg. Og tar alt opp i verste mening. Det kan jo hende de hjelper på deg og? Tror det var Life som hadde de. Kanskje de er billigere i utlandet. Høres ut som det er verdt et forsøk:-) 0 Siter
Yia Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Kanskje de er billigere i utlandet. Høres ut som det er verdt et forsøk:-) Det er mulig, de finnes sikkert i de fleste land. Du taper ikke annet enn kr på å prøve, og det er jo ikke det verste. Om du prøver så håper jeg det hjlper! ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Det er mulig, de finnes sikkert i de fleste land. Du taper ikke annet enn kr på å prøve, og det er jo ikke det verste. Om du prøver så håper jeg det hjlper! ;-) Takk! 0 Siter
org Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Det hadde vært noe, altså! Jeg blir sur og irritert, synes at "alle andre" er meggete. Og blir like overrasket to dager etter når mensen kommer... At jeg aldri lærer!!! 0 Siter
Yia Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Det hadde vært noe, altså! Jeg blir sur og irritert, synes at "alle andre" er meggete. Og blir like overrasket to dager etter når mensen kommer... At jeg aldri lærer!!! Jeg blir faktisk fortalt av kjæresten min at jeg har pms før jeg skjønner det selv. Før han sier noe synes jeg han er så avvisende og helt umulig! Tro hvorfor man overfører egne følelser over på andre? Dramaqueen i 4 dager! Jeg spiser gladelig pollen i pilleform for å dempe det der. Driver ren reklame nesten her nå, men jeg er så lettet over at det faktisk virker. Skal vi få opprettet et eget pms forum? :-) 0 Siter
org Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Jeg blir faktisk fortalt av kjæresten min at jeg har pms før jeg skjønner det selv. Før han sier noe synes jeg han er så avvisende og helt umulig! Tro hvorfor man overfører egne følelser over på andre? Dramaqueen i 4 dager! Jeg spiser gladelig pollen i pilleform for å dempe det der. Driver ren reklame nesten her nå, men jeg er så lettet over at det faktisk virker. Skal vi få opprettet et eget pms forum? :-) Ikke dumt, ikke dumt! Der kunne vi oppholdt oss ei lita uke i mnd og misforstått hverandre, vært meggete hver sin gang og vært gruelig sjalu! *S* 0 Siter
Yia Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Skrevet 27. juli 2006 Ikke dumt, ikke dumt! Der kunne vi oppholdt oss ei lita uke i mnd og misforstått hverandre, vært meggete hver sin gang og vært gruelig sjalu! *S* Tenk hvor sjarmerende lesning det ville være! Hvor mye støtte og forståelse som ville råde... Utopia! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.