Gjest Vil ikke, men må Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Har vanvittig tannlegeskrekk, men nå MÅ jeg til tannlegen. Noen som har tips til en flink tannlege i Oslo, som samtidig ikke hugger hodet av deg fordi det er tre år siden sist du var hos tannlegen? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 3 år er jo ikke så grusomt lenge, da. Det er relativt mange som har hatt tannlegepause lenger enn det, tror jeg. Men, ikke misforstå, og utsett det mer,da ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Jeg er enig med katta i at tre år ikke er lang tid i det hele tatt. Dessuten tror jeg dagens tannleger stort sett er forståelsesfulle og greie, håkke som. Skrekkøglene har dødd ut. 0 Siter
Gjest Vil ikke, men må Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Jeg er enig med katta i at tre år ikke er lang tid i det hele tatt. Dessuten tror jeg dagens tannleger stort sett er forståelsesfulle og greie, håkke som. Skrekkøglene har dødd ut. Tre år er kanskje ikke så lenge, men jeg har to stoore hull og sikkert flere små. :-( 0 Siter
Babette Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Tre år er kanskje ikke så lenge, men jeg har to stoore hull og sikkert flere små. :-( Har du vært gravid eller tatt noen spesielle etsende medisiner eller noe, da? 0 Siter
Gjest Vil ikke, men må Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Har du vært gravid eller tatt noen spesielle etsende medisiner eller noe, da? Nei, men har vært syk (ikke spiseforstyrrelser) i to år, og kastet opp flere ganger i uka. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.