Gå til innhold

aldersforskjell................................

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1153993499' post='3221417]

Bare en ting å si; UFINT!

Å gifte seg med ei ku, eller aldersforskjellen?

Jeg ble mest imponert over at en såpass gammel kvinne har lyst til å ha sex to ganger daglig, jeg.

Skrevet

Jeg ble mest imponert over at en såpass gammel kvinne har lyst til å ha sex to ganger daglig, jeg.

Klart hun vil. Hun får jo varene levert av en som kunne vært barnebarnet hennes. Men at han vil ha sex med henne, kommer jeg aldri til å begripe.

Skrevet

Klart hun vil. Hun får jo varene levert av en som kunne vært barnebarnet hennes. Men at han vil ha sex med henne, kommer jeg aldri til å begripe.

Det er så, men hun er jo den første kjæresten hans, så han har ikke noe å sammenligne med.

Jeg tenkte mer på at man blir litt tørr og sår i slimhinnene med alderen. Uansett hvor fin elskeren er.

Men kanskje hun holder seg godt? Har du sett filmsnutten med den lille dama på over 80 år som danser, mens Coldplay spiller? Den sendes i sånne jukeboxgreier på Nrk 2. Hun er jo litt slunken i kroppen, men lårene er utrolig faste og fine. Og så myk og spretten hun er, må være pensjonert akrobat.

Angelica :o)
Skrevet

Begge deler!

He he.. Jeg har vanskelig for å tro på det der uansett ;)

Skrevet

Det er så, men hun er jo den første kjæresten hans, så han har ikke noe å sammenligne med.

Jeg tenkte mer på at man blir litt tørr og sår i slimhinnene med alderen. Uansett hvor fin elskeren er.

Men kanskje hun holder seg godt? Har du sett filmsnutten med den lille dama på over 80 år som danser, mens Coldplay spiller? Den sendes i sånne jukeboxgreier på Nrk 2. Hun er jo litt slunken i kroppen, men lårene er utrolig faste og fine. Og så myk og spretten hun er, må være pensjonert akrobat.

Joda, sant nok.

Har sett musikkvideoen. Impoenerede gjort, men hun har jo en hudfarget drakt på seg. Under den henger nok både det ene og det andre. :)

Skrevet

Joda, sant nok.

Har sett musikkvideoen. Impoenerede gjort, men hun har jo en hudfarget drakt på seg. Under den henger nok både det ene og det andre. :)

Ja, puppene er nok som vrengte baklommer, men lårene ser man jo. Dessuten er drakta så tynn at hun umulig kan ha slapp mage.

Skrevet

Joda, sant nok.

En annen sak: Jeg lurer på om musikkvideoen er litt filmtriks, for publikum ser veldig 80-talls ut i hår og klær, men Coldplay er da vel en helt ny gruppe?

Gjest hello you
Skrevet

Joda, sant nok.

Huden på kroppen blir ikke så rynkete som den i ansiktet og på halsen.

Skrevet

En annen sak: Jeg lurer på om musikkvideoen er litt filmtriks, for publikum ser veldig 80-talls ut i hår og klær, men Coldplay er da vel en helt ny gruppe?

Ja, tror nok selve opptredenen til Coldplay bare er klippet inn i et gammelt opptak.

Skrevet

Sønnene hennes synes det er helt greit står det. Hadde min far kommet drassende med ei bærte på 28 så hadde jeg forsyne meg ikke syntes det var helt greit!! Jeg hadde blitt spykvalm...

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1153994846' post='3221437]

Begge deler!

He he.. Jeg har vanskelig for å tro på det der uansett ;)

Jeg klarer ikke å reagere på sånt i det hele tatt, så lenge jeg bare leser om det. Men hvis det gjaldt noen jeg kjente, ville nok jeg også ha syntes det var kvalmt.

Gjest venninden
Skrevet

En av mine barndomsvenninder fikk for noen år siden barn med en gammel mann som var 40 år eldre enn henne da hun var bare 20 år.

Ja det er helt sant, ikke et tullesvar altså.

Han så gammel og slitt ut på overflaten, men det var skikkelig sprut i baxxene på gamlefar. Han var en hingst i senga ble det sagt.

Så noe hadde den mannen, og unge ble det av det også. ;)

Gjest Cezalion
Skrevet

En av mine barndomsvenninder fikk for noen år siden barn med en gammel mann som var 40 år eldre enn henne da hun var bare 20 år.

Ja det er helt sant, ikke et tullesvar altså.

Han så gammel og slitt ut på overflaten, men det var skikkelig sprut i baxxene på gamlefar. Han var en hingst i senga ble det sagt.

Så noe hadde den mannen, og unge ble det av det også. ;)

Hva i vide verden har ei på 20 og en på 60 til felles?? Æsj!

Gjest venninden
Skrevet

Hva i vide verden har ei på 20 og en på 60 til felles?? Æsj!

Sex? vi får lage en egen tråd om dette om det er så spesielt :)

Skrevet

På Dr. Phil (kremt, flau...) var det et lignende eksempel med en mann i 20-årene som giftet seg med en kvinne i 60-årene.

Skrevet

Jeg leser en del bygdebøker. Her finner jeg mange tilfeller på stor aldersforskjell mellom ektemann og -kone. Noen ganger er kona gammel og mannen ung, andre ganger er det omvendt. I de fleste tilfellene i gamle dager, var det nok en gild gard som lokket. Når den gamle ektefellen døde, gifte den gjenlevende seg opp igjen med en ungdom. På en gard jeg stammer fra gikk garden videre via ekteskap i ca 100 år! barn ble det smått med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...