Gå til innhold

20-årig jente får barn med 60-åring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er enig i det siste du skriver. Jeg mener alltid "dem om det" og "la oss ikke dømme" så lenge jeg bare leser eller hører om det, men nært innpå meg kan jeg også få problemer med det.

Eller rettere sagt kan jeg godt forstå at man kan forelske seg i en på 20 eller 60, men jeg ville få store problemer med å godta en svigersønn eldre enn meg selv hvis jeg hadde hatt en datter på 20.

Hehe, er det dette man kaller dobbeltmoral?

Jeg hadde vært glad til jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pussig at alle "kjerringene" som svarer her kun svarer ut fra at det er aldersforskjellen som er et evt problem.

Ingen tenker på det stakkars barnet som vil få en eldgammel far. Tenk deg konfirmasjonen med en far på 74. Forholdet mellom mor og far må være såpass rart at jeg tror barnet vil lide pga dette også.

Hvis man fokuserer på "fasaden", kan det jo være en belastning med en gammel far, dvs. man vet at han er gammel og han ser gammel ut.

Men realitetene kan være noe annet: Jeg vet om mange småbarnsfedre som råtner foran PCen, mens de spreke bestefedrene tar med ungene på fotballtrening, skitur og fisketur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...