flisa Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Jeg er enig i det siste du skriver. Jeg mener alltid "dem om det" og "la oss ikke dømme" så lenge jeg bare leser eller hører om det, men nært innpå meg kan jeg også få problemer med det. Eller rettere sagt kan jeg godt forstå at man kan forelske seg i en på 20 eller 60, men jeg ville få store problemer med å godta en svigersønn eldre enn meg selv hvis jeg hadde hatt en datter på 20. Hehe, er det dette man kaller dobbeltmoral? Jeg hadde vært glad til jeg 0 Siter
Babette Skrevet 28. juli 2006 Skrevet 28. juli 2006 Pussig at alle "kjerringene" som svarer her kun svarer ut fra at det er aldersforskjellen som er et evt problem. Ingen tenker på det stakkars barnet som vil få en eldgammel far. Tenk deg konfirmasjonen med en far på 74. Forholdet mellom mor og far må være såpass rart at jeg tror barnet vil lide pga dette også. Hvis man fokuserer på "fasaden", kan det jo være en belastning med en gammel far, dvs. man vet at han er gammel og han ser gammel ut. Men realitetene kan være noe annet: Jeg vet om mange småbarnsfedre som råtner foran PCen, mens de spreke bestefedrene tar med ungene på fotballtrening, skitur og fisketur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.