Gå til innhold

Dolpause!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi ta det sammen? jeg skal rydde tomt et skrivebord -STØNN....

1..............2................3.................tror jeg

Skrevet

Skal vi ta det sammen? jeg skal rydde tomt et skrivebord -STØNN....

1..............2................3.................tror jeg

Slenger meg på ;)

Skal egentilg støvsuge nå, med påfølgende vasking. Men mye morsommere å sitte her.

Gjest hhhmmm
Skrevet

Slenger meg på ;)

Skal egentilg støvsuge nå, med påfølgende vasking. Men mye morsommere å sitte her.

Når det er noe man føler MÅ gjøres, er det lite lystbetonet. Det som er gøy derimot oppleves ingen motstand til.... :-)

Skrevet

Når det er noe man føler MÅ gjøres, er det lite lystbetonet. Det som er gøy derimot oppleves ingen motstand til.... :-)

Korrekt. Føler ingen motstand mot å kose meg foran pc'en.

Puste o' Pc... ;)

Gjest også hekta
Skrevet

Korrekt. Føler ingen motstand mot å kose meg foran pc'en.

Puste o' Pc... ;)

hvor finnes nærmeste dol-avvenningsklinikk?:)

Skrevet

hvor finnes nærmeste dol-avvenningsklinikk?:)

Tji-hi ;-)

Og Extra ille er det nå som barna er på ferie med sin far! Holder på å gå på veggene av savn. Får ikke gjort halvparten av alt jeg egentlig skulle gjøre!

Så godt å "trøste" seg med dol. Men kan bli litt mye dol og lite "fornuftige" gjøremål.

Si ifra når noen hoster opp denne klinikken ;-)

Gjest også hekta
Skrevet

Tji-hi ;-)

Og Extra ille er det nå som barna er på ferie med sin far! Holder på å gå på veggene av savn. Får ikke gjort halvparten av alt jeg egentlig skulle gjøre!

Så godt å "trøste" seg med dol. Men kan bli litt mye dol og lite "fornuftige" gjøremål.

Si ifra når noen hoster opp denne klinikken ;-)

he,he:) ikke greit bestandig nei. man må stålsette seg for å rive seg løs,men det hjelper hvis man har planer som man er bestemt på å gjennomføre.

kanskje det burde være en slik innretning koblet til dataen som gjør at det er umulig å bruke dol mer enn 30 min. pr dag?

Skrevet

he,he:) ikke greit bestandig nei. man må stålsette seg for å rive seg løs,men det hjelper hvis man har planer som man er bestemt på å gjennomføre.

kanskje det burde være en slik innretning koblet til dataen som gjør at det er umulig å bruke dol mer enn 30 min. pr dag?

Kan vi heller si 3 timer...? ;-)

Gjest også hekta
Skrevet

Kan vi heller si 3 timer...? ;-)

ok:) en halvtime går litt vel fort..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...