Gjest *anita76* Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Fikk positiv EL-test for 16 og 17 dager siden, og trodde jeg skulle ha mens nå, men ingen mens kommer, grav-test er negativ, men tror dere jammen ikke at EL-testen er positiv?? Det har den vært tre dager på rad nå....Kjenner litt mensmurringer, er trøtt, svimmel og kvalm, og skjønner fint lite av dette... 0 Siter
solbaer Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Hm, eg har høyrt at visst du er gravid så slår det ut positivt på el-testen...men då er det jo litt snodigt at gravditetstesten er negativ?? Eller så kan ein kanskje finne det ut fortare med el-test? Spennande for deg vertfall!! 0 Siter
bansjuk Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Hm, eg har høyrt at visst du er gravid så slår det ut positivt på el-testen...men då er det jo litt snodigt at gravditetstesten er negativ?? Eller så kan ein kanskje finne det ut fortare med el-test? Spennande for deg vertfall!! DER sa du det!! Det er nemlig det jeg lurer litt på.... Kan man finne du ut fortere når man tar en EL-test??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.